CARGO - LUMIERES DU MONDE




















Sunt f incantata de noua paleta Cargo-Lumieres du monde,pe care bineinteles nu m-am putut abtine sa nu o cumpar:D Si cu siguranta am facut cea mai buna alegere:)
Paleta contine 8 farduri d pleoape,atat mate cat si sidefate, si un blush/bronzer..2 in 1:P Culorile ce se regasesc in interior sunt urmatoarele:
1-Deep Teal Green
2-Sparkling Bronze
3-Periwinkle Purple
4-Sparkling Electric Blue
5-Sparkling Brown
6-Matte Beige
7-Matte Warm Grey
8-Glittery Gold
- si un blash,incadrat in centrul unui Medium bronzer

In primul rand m-a atras design-ul paletei,arata ca o carte de basme,frumos ornamentata.careia unu-i putea lipsii dragutza piatra din mijlocul copertei:) In al 2-lea rand,m-a cucerit de cum am deschis-o si am descoperit nuantele superbe prezentate intr-un fel de mozaic:) Nu am reusit sa-i fac o poza reala,insa sper ca cea postata aici e destul de clara.Tin sa specific ca trusa este marisoara!

Nu am apucat sa folosesc toate nuantele,doar 3 din ele so far,insa sunt extrem de incantata,culorile sunt intense,se aseaza perfect pe pleoape si tin f mult...de blush/bronzer nici nu mai vorbesc,am renuntat la vechile mele blush-uri in favoarea lui:)
Am achizitionat-o din Sephora,la pretul de 103 lei...pe care il merita cu siguranta:)
Dupa ce voi incerca toate nuantele,am sa revin cu un post despre cele care-mi plac cel mai mult.Este prima paleta Cargo pe care o folosesc si cu siguranta voi mai incerca si alte produse de la aceasta firma:)
Sunt curioasa ce produse de la Cargo v-au placut si le folositi cu placere...daca imi puteti recomanda vreunul,nu ezitati:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter