MENIU IN TREND:))

Eram intr-un restaurant (mie imi aducea mai mult a ceainarie:P) si am ramas fara cuvinte cand chelnetita ne-a prezentat meniul! Care meniu?? Erau de fapt 2 table mari,fiecare de cate 1 m si ceva inaltime,pe care erau inghesuite toate ofertele localului in materie de bautura si mancare,scrise de o persoana cu o caligrafie "uimitoare" (mi-a trebuit un sfert de ora sa inteleg ce scrie pe cateva randuri)!!

Bineinteles ca nu erau amestecate,aveau tabla cu mancare si tabla cu bauturi:)) iar la fiecare sortiment aveau trecute si gramajele disponibile,lucru ce mi s-a parut genial:))))). Genul asta de tabla imi aduce aminte de terasele de pe litoral,acolo aveau asa ceva postat la intrare...insa sa gasesc asa ceva pe post de "meniu" in centrul Bucurestiului este de-a dreptul ilar!! Sa nu mai vb despre sarmana fata care se ocupa cu servirea,le cara dupa ea de la o masa la alta,de la un client la altul:(

Imi pare extrem de rau ca nu stiu cum se numeste locul in care am fost,dar promit sa aflu,caci un asemenea loc este clar DE EVITAT!!
Oare criza este atat de mare,incat si meniurile din restaurante ( si cand spun meniu ma refer la o amarata foaie pe care sa fie insiruite produsele) au devenit un lux? Sau nesimtirea patronului este invers proportionala cu criza?:))

2 comentarii:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter