UN MIC BLOG SALE

Dr Brandt-Blemishes no more-spot blotter&concealer -VANDUT IRINA
-ascunde imperfectiunile tenului

-regleaza secretia de sebum

-trateaza petele si cosurile

-impiedica formarea punctelor negre

Este un produs excelent,l-am folosit de 2 ori si am fost f incantata.Nu am apucat sa-i fac review si, din pacate (sau fericire:P) nu-mi mai este de folos,caci petele si cosurile ce le aveam au disparut in urma tratamentelor si cremelor folosite:).

Pretul de achizitie a fost 88 lei.....Pretul meu: 50 lei.
Sampon Manufaktura cu extracte de bere si grau- VANDUT

-"Reduce fragilitatea firului de par si ii mareste volumul, dand parului un aspect proaspat si stralucitor. Hameiul continut calmeaza pielea capului si ajuta la cresterea sanatoasa a parului. Este destinat pentru uzul frecvent. Are rezultate excelente in cazul parului deteriorat"

- Curata f bine,dupa spalare parul "scartaie" la propriu,miroase f frumos....imi place...l-am folosit de 2 ori. Il dau pt ca din nefericire mi-au reaparut pe scalp "faimoasele" coji:((. Trec printr-o perioada mai stresanta si era de asteptat ca scalpul meu sa raspunda,prin urmare folosesc doar samponul tratament....si nu cred ca am vreo sansa sa-l schimb prea curand:(.

Pretul de achizitie a fost 32 lei....Pretul meu: 20 lei.



Daca doriti unul din produse,astept mail la deesboudoir@yahoo.com,cu numele si adresa.Pt Bucuresti predarea se face personal,pt provincie,taxa de transport este de 7 lei.Primul venit,primul servit...produsele vor aparea ca "rezervate" dupa primirea mail-ului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter