HAPPY BIRTHDAY TO ME:)

Azi mai imbatranesc cu 1 an,implinesc 24 ( ce "batrana" sunt :P)!!
Cum voi sarbatorii? Prin zugraveala:)). Nu voi zugravii eu personal,insa avand in vedere ca duminica ma mut in noul apartament,nu-mi permit sa pierd nicio zi,nici chiar de ziua mea:( vreau sa totul sa fie gata sambata,ca apoi duminica sa pot aduce mobila. Dar nu e grav,voi sarbatorii sambata seara la Arenele Romane,impreuna cu prietenii,unde ma voi distra si voi muncii in acelasi timp:P...dar promit sa fac multe pozeee!!

Pentru noua varsta imi popun:
- sa-mi schimb jobul (armata nu mai este de mine:P)
- sa-mi dau dizertatia si sa o iau cu nota maxima:)
- sa-i pretuiesc mai mult pe cei din jur
- sa invat sa ma bucur cu adevarat de ceea ce deja am
- sa fiu mai rabdatoare,mai inteleapta,mai ambitioasa,mai calma,mai,mai,mai....

Si lista ar putea continua la nesfarsit,pana atunci,sunt un simplu om ce incearca sa-si croiasca drum spre propriile idealuri,cu bune si rele,calitati si defecte...si va multumesc din suflet pentru faptul ca-mi cititi postarile (unele interesante,altele plictisitoare,altele poate fara noima) si nu ma judecati aspru,ba din contra,imi trimiteti comentarii incurajatoare:).

Va multumesc ca-mi dati voie sa va impartasesc din mica mea experienta,aratandu-mi ca ceea ce scriu nu este lipsit de valoare...iar acest lucru ma face sa ma simt "mare":).
Multumesc

8 comentarii:

  1. la multi ani!! iti doresc sa ai parte de multa sanatate, fericire si toate dorintele sa prinda viata!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos fetele!!! va pup

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si sa se indeplineasca tot ce ti-ai propus!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc muuult,muuuult de tot:-*

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani! Si iti doresc sa ti se implineasca tot ce ai scris tu pe lista acolo :)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter