NO MORE TONI&GUY:(

Toni&Guy -Protein Protection Mist, a facut parte din produsele pe care le-am prezentat aici ,eram foarte incantata de toate ce-mi cumparasem in ziua aia. Unele asteapta sa scriu despre ele,despre altele am scris deja, insa Spray-ul termoprotector nu face parte din nicio categorie:(.
De ce?? Pentru ca nu am apucat sa-l folosesc decat o singura data,apoi la urmatoarea tentativa de folosire mi-a scapat din mana si s-a stricat:((. Am incercat sa-l repar insa nu mai avea nicio sansa,pulverizatorul nu mai putea fi pus la locul lui pentru ca "paiul" din recipient nu mai era...adica era,dar intrase cu totul in recipient!

M-am chinuit o zi intreaga sa-l repar,am incercat totul,insa nu am avut nicio sansa:(,recunosc ca am fost neindemanatica,dar chiar sa se strice atat de repede??. Am cautat sa-mi cumpar altul insa nu am gasit,prin urmare review-ul acestui produs se amana pana-mi voi cumpara altul! Daca imi voi mai cumpara altul,sincer, m-a dezamagit,nu ma asteptam sa fie atat de fragil. Spray-ul Keune l-am scapat de "n" ori pe jos si nu are absolut nimic, nu ma asteptam ca un produs Toni&gGuy (am auzit numai lucruri bune despre acest brand, si era primul produs de la ei) sa se "strice" atat de repede:(. Dar poate am avut eu ghinion si am nimerit unul "defect",daca am sa mai dau de el prin magazin,am sa-l recumpar si am sa-i fac un review....sper sa merite a 2-a oara:P.
Ati patit vreodata asa ceva?? Sa ramaneti fara produs din cauze "tehnice"??

4 comentarii:

  1. eu nu am patit si imi pare tare rau ca ai patit asa ceva:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Am patit eu... Imi cumparasem tot un spray pt par, ceva fara alcool, chipurile mai natural... Nu tocmai ieftin. Era tot spray. L-am folosit o data, iar a doua oara a alunecat in cada si s-a desfacut recipientul si a curs tot in cada :|
    Mi s-a parut o gluma proasta din partea soartei, mai ales ca era nou si nu mi se parea atat de usor sa se desfileteze capacul cu capul spray... :( Te inteleg... Imi pare rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dariaa sper nici sa nu patesti! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Diana exact asa a fost si la mine,imi pare rau pt amandoua...next time sa fim mai atente,se pare ca recipientele nu sunt de cea mai buna calitate:(. te pup

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter