JOHN FRIEDA -BRILLIANT BRUNETTE

Am fost foarte curioasa sa incerc acest produs,in afara este foarte cunoscut si desi am vazut multe review-uri negative nu m-am putut abtine,am vrut sa-l testez pe pilelea (parul) meu. Vorbesc bineinteles despre balsamul John Frieda - Liquid Shine Illuminating. Il folosesc de ceva timp.suficient cat sa-mi fac o parere si sa v-o pot prezenta si voua:).
Ei bine,nu il pot lauda ca este un produs extraordinar fara de care nu pot trai,insa nici nu am sa arunc cu pietre in el,caci nici rau (mult) nu mi-a facut. Continutul tubului are o consistenta apoasa,lucru ce nu-mi place deloc caci eu sunt obisnuita cu balsamurile cremoase care hidrateaza firul de par,ei bine acesta fiind apos am impresia sa nu-mi acopera bine parul cand il aplic,nu ramane pe firul de par ci curge imediat si nici nu hidrateaza. Ba din contra,de cand il folosesc am impesia ca mi-a uscat varfurile.

Nu exceleaza nici in ceea ce priveste stralucirea parului, am observat un usor luciu dupa spalare,insa nu rezista pana a 2-a zi:(. Un mare minus ii acord insa pentru ca faptul ca nu hidrateaza,dupa spalare si o usoara uscare varfurile imi sunt tot incurcate,si mi-e destul de greu sa le descurc (am parul ondulat si il indrept mereu cu peria si feonul...prin urmare imi trebuie un balsam care sa descurce bine). Un alt lucru pe care l-am observat de cand folosesc acest balsam,este ca parul se electizeaza mai mult (probabil din cauza ca-l usuca),nu stiu sigur pe ce sa dau vina,insa in momentul cand am schimbat balsamul parul nu se mai electriza.
Singurul lucru care-mi place este mirosul,dupa care sunt inebunita la propriu si-mi place foarte mult ca se pastreaza in par chiar si a 2-a zi:).

Tubul are un design practic,usor de folosit,are 250 ml si se consuma destul de greu...insa in afara de miros nu pot spune ca-mi place altceva. Il folosesc ocazional cand ies in oras si vreau ca parul ca aibe acel extra-luciu,in rest nu ma ating de el nici platita:P. Nu il recomand decat la ocazii,in rest....no way,nu-l folositi regulat caci nu aduce niciun beneficiu,ba din contra usuca parul!
L-am achizitionat de pe ocazii.ro de la Radu,un tip foarte ok,la pretul de 23 lei (daca-mi amintesc bine).

2 comentarii:

  1. da, nu toate produsele se potrivesc tuturor. si pana la urma noi niciodata nu vom descoperi minunea , asa ca ne ramane toata viata sa testam! mersi mult pentru review! puuuup

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e modnitza:),vom testa tot timpul,sper totusi sa nu vie in van:).te pup

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter