Finally Home


Am ajuns acasa acum cateva zile,insa nostalgia Sulinei inca pluteste in jurul meu:). M-am intors si la serviciu,incerc sa-mi intru in ritm insa nu prea-mi iese !Mi-as dori ca vara sa nu plece,mi-as mai dori inca 3 luni de vacanta,insa eu imi doresc multe si marunte si unele nici macar realiste:P.
Din pacate intoarcere din vacanta nu-mi asigura si prezenta pe blog:((, laptopul a suferit o interventie foarte grea si deloc prielnica,prin urmare nu ma mai pot folosi de el:(. Sper sa se faca bine repede si sa pot face postarile planificate (am deja si poze:P) la timp. Pana atunci incerc sa ma mobilizez si sa-mi intru in ritm...
Cateva poze mai jos,asa de final...sper sa va placa:)




10 comentarii:

  1. sa-ti priasca vacanta ! ma pregatesc si eu de una de 5 zile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms Coco! Distractie placuta si relaxare cat cuprinde:),te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca te-ai distrat & relaxat:D !

    RăspundețiȘtergere
  4. hey, se pare ca te-ai distrat :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Te invit sa iti alegi nuanta favorita a lacului de unghii pe care vrei sa il castigi in giveaway-ul meu de saptamana aceasta : http://adinapup.blogspot.com/2011/09/lacuri-de-unghii-sparitual-pic-heavy-si.html
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Miu Miu lasa ca vine cea de iarna:),chiar ma gandeam azi cat de repede trece timpul:(

    RăspundețiȘtergere
  7. Miss Z,Miuri, mai mult m-am relaxat,aveam nevoie:P, m-am bucurat de soare si de liniste...insa da,m-am si distrat:). Va pup

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter