Dezamagire Flormar:(

Si cand spun acest lucru (referitor la titlul ales) nu ma refer la ojele lor in culori minunate la preturi accesibile si nici la fardurile lor pigmentate si sidefate,nu...ma refer la pensulele lor. Pozele sunt mai mult decat graitoare! Este clar ca acesta nu este punctul lor forte,insa chiar in halul asta???
Am cumparat aceasta pensula de curand,am folosit-o de cateva ori,apoi am spalat-o.Nimic nou so far:P. Dar uitati de ce surpriza am avut parte cand am incercat sa o folosesc dupa spalare:((. In primul rand a capatat un miros urat,nu-l pot descrie,insa de cum am apropiat-o de fata am sesizat acest lucru,dar cum am renuntat la celelalte pensule de pudra vechi (ca doar aveam una nou-nouta) am inghitit in sec si am decis sa-i acord o sansa. Bineinteles ca in secunda in care am incercat sa aplic pudra m-am trezit cu tenul plin de peri,iar cand m-am uitat mai atent am observat sa pensula mea naparlea...si intr-un mare hal!!

In al doilea rand ma machez de muuulti ani,mi-au trecut prin mana muuulte pensule,nu este prima pe care o spal,dar este prima care pateste asa ceva dupa PRIMA spalare.Dazamagitor!!
Mai ales cand ma gandesc ca am multe pensule de la Elf,care au costat mult mai putin decat aceasta si de care sunt foarte multumita.
Si ca sa va lamuresc,pretul ei a fost undeva la 20 si ceva de lei...iar una Elf costa 8 sau 18 lei,concluzia o trageti voi!!! Pana una alta,eu spun un mare NU pensulelor Flormar.
Dar totusi sunt curioasa: voi ati incercat pensulele lor? Cum v-ati inteles cu ele? Poate am fost eu ghinionista (desi putin probabil) si am nimerit-o pe care mai proasta:(.



10 comentarii:

  1. Uuuuu....saraca pensula :( Nu am patit asa cu nicio pensula indiferent de cat de ieftina a fost (tin minte ca am avut un set cand eram mai mica, din acela de la taraba, no name, dar tot nu le cadeau perii).

    In general imi place Flormar: imi plac ojele lor, fardurile de obraz. Pacat ca nu exceleaza si la capitolul pensule.

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact Aurora,nici eu nu am mai patit asa ceva,sunt bulversata:(. Si mie imi plac mult ojele lor,am un sertar intreg,am chiar si cateva farduri de care sunt multumita,insa pensule clar nu voi mai cumpara vreodata de la ei!! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Groaznic!!m-as enerva f tare daca as pati asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi , draga mea . cizmele sunt luate din chisinau , dar sunt italienesti . pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cupcake sper sa nu patesti niciodata asa ceva:),te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pt raspuns Stella,Chisinau e cam departe:P...oricum sunt superbe,sa le porti cu mare placere!!

    RăspundețiȘtergere
  7. vai ce horror arata. n-am mai vazut o pensula asa de naparlita ever!

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt niste pensule de 2 lei, vad ca repede le-au schimbat !!! m-am uitat in catalogul nou pe fb si nu mai sunt modelul asta aratat de tine..cred ca si-au dat seama ca erau praf !

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiam ca le-au schimbat,foarte bine daca au facut asa,sper ca acestea noi sa fie mai de calitate...sper:P

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter