Don't forget about the Giveaway:)

Mai sunt 6 zile pana la final si am decis sa va reamintesc asta,pentru cele care nu ati apucat sa va inscrieti...dar si pentru a mai adauga cateva informatii. Inscrierile se pot face aici pana la data de 17.10.2011,ora 19:00. La ora 20:00 voi afisa lista cu participantele,ca apoi in cel mai scurt timp posibil sa anunt si castigatoarea,atat de blog cat si prin e-mail. In caz ca nu imi va trimite un raspuns in maxim 48 de ore,voi fi nevoita sa fac o noua extragere (sper totusi sa nu se intample).
Sper din tot sufletul ca trusa dorita de castigatoare sa fie disponibila pe site,in caz contrar, o sa am rugamintea sa isi aleaga o alta trusa din cele in stoc.
Daca as putea v-as alege pe toate castigatoare,insa buzunarul meu nu e atat de mare,inca:P...insa asta e doar inceputul unui intreg sir de giveaway-uri frumoase:D...si originale!!
Dar toate la timpul lor,v-am pupat!

Un comentariu:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter