Maybelline Color Sensational lipsticks

   (de la stanga: Pink Petal,Pink Pleasure,Coral Pop,Intense Pink,Sweet Nectar si Juicy Bubblegum)

Declar cu mana pe inima ca sunt in "perioada" rujurilor:)).Ca orice fata care se respecta trec mereu prin diferite perioade existentiale in care cumpar in nestire un anume produs...mai exact tot ce-mi pica in mana:)). Am trecut de cateva ori prin "perioada fardurilor",urmata cu succes de "perioada ojelor",ca mai apoi sa apara la orizont "perioada gentilor" s.a.m.d.
In prezent trec de ceva vreme prin "perioada rujurilor". Dar mai intai sa va prezint cateva semne clinice ale acestei perioade,pe care o putem numi cu usurinta afectiune provizorie:
- nevoia permanenta de a tine un ruj in mana/buzunar, cat mai aproape de tine
- prezenta semnelor de disperare profunda ca nu ai rozul perfect in colectie,sau rosul perfect...si oricate ai cumpara niciunul nu se dovedeste multumitor mai mult de cateva zile..pana te plictisesti:))
- cumparaturi nejustificate ale aceleasi culori de ruj...in mintea ta se numeste "de rezerva",insa cand ai mai mult de o rezerva deja e grav:P
- aparitia imediata a fibrilatiei atunci cand te afli langa un stand cu rujuri
- si in cele din urma,achizitionarea in masa a mult ravnitelor rujuri, cu cat mai multe...cu atat mai bine:)).

Daca va regasiti intr-unul sau mai multe dintre semnele clinice de mai sus,nu va faceti griji!! O sa treaca..mai devreme sau mai tarziu:P. Pana atunci,ca si tratament nu va pot recomanda decat shopping in continuu pana depasiti aceasta perioada.Nu,nu e o afectiune patologica si nu necesita internare...suntem femei si este dreptul nostru sa trecem prin perioade clinice de shopping:)).
Lasand gluma,eu ma declar o victima a rujurilor mai ales acum ca a venit primavara si dupa mania Revlon despre care am vorbit aici (colectie care intre timp a crescut si ea:P)...acum ma confrunt cu mania Maybelline Color Sensational. Aceste rujuri sunt suuuperbe,cremoase,lucioase,se aplica usor,hidratante,gama de culori este exceptionala:).
Daca pe timpul iernii am cam ignorat rozul,acum am revenit la el si-l port cu mare placere tot timpul. Drept dovada stau aceste rujuri in nuante diferite de roz.Primavara imi trezeste nevoia de culoare,nevoie resimtita evident si in machiajul meu. Nu am s-o mai lungesc, pur si simplu ador Maybelline Color Sensational si cu siguranta colectia mea va creste:).
Pretul difera in functie de locul achizitiei,eu am platit pe ele intre 14 lei (okazii) si 25 lei (auchan), insa chiar si 25 lei mi se pare un pret excelent pentru un ruj bun cu o nuanta superba.


(tot de la stanga: Pink Petal,Pink Pleasure,Coral Pop,Intense Pink,Sweet Nectar si Juicy Bubblegum)

Primele 2 ,desi numite diferit sunt aceeasi nuanta,insa nu-mi pare rau caci imi place si o port ff des. Coral Pop,dupa cum spune si numele este un corai superb,pacat ca nu a iesit in poza asa cum arata in realitate. Intense Pink este un roz baby-doll,Sweet Nectar un roz-rosu sidefat suuuperb...iar Juicy Bubblegum face parte din colectia Shine si este un roz aprins insa pe buze abea daca se observa,da o culoare subtila dar un luciu evident.

Acestea sunt rujurile nou achizitionate si ma declar multumita si fericita si....astept cu interes urmatoarea "perioada". Oare ce va fi?? Incaltari..ciorapi...blush-uri..hmmmm,va tin la curent:)).

12 comentarii:

  1. Imi plac foarte mult toate! Sunt exact genul meu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca-ti plac:).Sunt nuante care cred eu,se potrivesc oricui!

      Ștergere
  2. Ce frumoase sunt nuantele!! Nici nu stiu la care sa ma uit mai intai. :P

    Ai putea, te rog, sa-mi spui ce nr. au, de la stanga la dreapta? (le pot identifica mai usor dupa numere in magazin :)

    As vrea sa te intreb si daca in momentul cand dispar de pe buze, o fac uniform? Nu-mi place deloc cand ramane o dunga inestetica la baza buzelor inferioare... mie asa mi se intampla cu unele rujuri si... ma intreb care sa fie cauza!? Sper sa fie ok acestea din acest punct de vedere, caci sunt tare frumoase nuantele!

    Cam cate ore rezista pe buze pana la o reaplicare?:)

    Merci. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Numerele sunt asa: Pink Petal 125, Pink Pleasure 931, Coral Pop 420, Intense Pink 140,Sweet Nectar 545 si Juicy Bubblegum 140 (acesta este cu capac transparent,colectia Shine).Tin cateva ore bune pe buze,depinde cat de des mananci si bei:P. De sters,de sterg uniform,zic eu...la mine se sterge mai repede buza superioara (probabil din cauza tigarilor) insa nu ma plang de acest lucru.Chiar astazi am purtat Coral Pop,am si dormit cu el pe buze si chizi ce??..este tot acolo:).Nu atat de pigmentat ca la aplicare...insa tot pe buze e,pe ambele:D. Sper ca ti-am fost de folos,daca mai ai orice alta intrebare te astept cu drag...eu zic sa le dai o sanse,s-ar putea sa-ti placa:). Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci, Deea, pentru raspunsul prompt. Am notat numerele.:) Chiar o sa ma uit dupa ele. Sunt si pe gustul meu nuantele, iar daca spui ca nu ai problema de care intrebam, este perrrfect!! Pupici. Un w-end frumos!;)

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt cele mai bune dupa parerea mea...acum ador 455 , un corai delicios !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur Coco ca si tie iti plac..am sa ma uit dupa 455:),ms!

      Ștergere
  6. deci, imi plac postarile tale de numa'...ma binedispun mereu cand le citesc si sfarsesc in a ma surprinde zambind:) tine-o tot asa!!!

    superbe rujuri:)

    PS: eu sunt la faza deodorante, si faza naspa e ca nici unul nu imi place:(((( uffffffff

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Sper sa reusesc sa scriu mai des si sper sa razi de-a binelea in viitor:P. Despre deodorante...ce anume te deranjeaza? Eu folosesc in prezent Bioderma roll-on si sunt multumita:)

      Ștergere
  7. Si eu folosesc rujuri de la Color Sensational :). Ultimul pe care l-am luat acuma a fost " Atomic Pink 190 " este superb :x si mai vreauuuuuuuuuuuuuuuu :x . Eu l-am luat cu 34 lei din DM .

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter