Paula's Choice- Clear Targeted Blemish Relief Toner


In sfarsit a venit timpul sa scriu si despre produsul care mi-a schimbat fata si nu glumesc...mi-a schimbat total fata:). Vorbesc evident despre exfoliantul Paula's Choice- Clear Targeted Blemish Relief Toner. Despre importanta folosirii unui exfoliant zilnic si diferenta dintre cel chimic si cel mecanic am aflat evident pe site-ul Corinei,careia pe cuvant am sa-i fiu vesnic recunoscatoare,datorita blogului ei tenul meu arata normal:)Nu am sa stau sa explic,nu cred ca ma pricep atat de bine incat sa pot fi clara si concisa si mai ales documentata atat de bine incat sa va dau toate detaliile,prin urmare daca sunteti interesate si doriti sa aflati mai multe despre ingrijirea pielii si bineinteles despre produsele Paulei va recomand sa accesati blogul ei.Din pacate nu mi-a trecut prin cap sa-mi fac o poza inainte de folosirea acestui toner...insa daca stau sa ma gandesc este mai bine pentru voi,v-ati fi speriat rau:)).Fata mea era plina de cosuri sub piele,inflamate,rosii si dureroase si de parca nu era de ajuns le mai si zgandaream eu din cand in cand,astfel pricopsindu-ma cu ceva semne de "buna purtare".Era groaznic,eram demoralizata ca nimic nu avea efect,nimic nu-mi facea cosurile sa dispara(am incercat zynerit,brevoxyl,si alte produse recomandate pentru acnee) si mi-era rusine sa ies din casa fara fond de ten.Era un chin!!Trebuie sa spun ca am fost la "n" dermatologi si m-am dat cu 100 de creme pe fata,mi-am facut 1000 de analize dar nimeni si nimic nu-mi rezolva problema!
Dupa ce m-am documentat pe site-ul Corinei am aflat de fapt unde greseam: nu este de ajuns un singur produs pentru a face acneea sa dispara,ci de o ingrijire zilnica constanta cu produse potrivite tipului tau de ten,ce nu contin iritanti (acestia nu fac bine tenului si agraveaza problema) si bineinteles de muuulta rabdare!
Si asa am ajuns sa dau o comanda pe site-ul Paulei si sa dau o sansa produselor ei,oricum nu mai aveam nimic de pierdut,fata mea nu putea sa arate mai rau de atat! M-am decis asupra acestui toner pentru ca este destinat pielii acneice,si am banuit ca este mai puternic decat exfoliantii normali,insa putin mai bland decat cel Extra...deci am ales varianta de mijloc:P.Cand spun ca este exfoliant nu va ganditi ca gel cu prticule exfoliante,este lichid,incolor,fara miros,pe care-l aplic cu o discheta demachianta pe toata fata si-l las sa se absoarba in piele.

Acest toner promite:







  • Liquid formula exfoliates to reveal smoother, healthier-looking skin
  • Non-drying, light-as-water texture with 2% salicylic acid
  • Milder pH than CLEAR Extra Strength Targeted Blemish Relief Toner
  • Anti-inflammatory ingredients calm skin irritation and rosacea
  • Unclogs and shrinks pores almost overnight
  • Reduces and prevents red marks
  • 100% fragrance-free and contains no dyes or coloring agent


  • Efectele asupra tenului meu:
    In prima saptamana nu ne-am inteles deloc:)). Va jur ca mi-a uscat fata in ultimul hal incat aveam impresia ca daca rad or sa-mi plesneasca obrajii:P.Si de parca uscaniunea excesiva nu era de ajuns,pielea mi se exfolia in draci:(.Nu puteam sa-mi dau cu nimic pe fata,orice as fi folosit arata foarte aiurea,de fond de ten nici nu vorbesc...un dezastru! Insa nu m-am dat batuta,am continuat sa-l folosesc pentru ca macar de data asta vedeam un rezultat,bun sau rau,era un rezultat:P.Mai jos am pus poze cu fata mea dupa prima si a 2-a saptamana de folosire pentru a va putea face o idee despre primele efecte:).Nu aruncati cu pietre ca arat nasol,pozele sunt facute dimineata, fara niciun strop de machiaj de fata...stiu ca nu-s tocmai placute privirii insa nahhh mai facem si sacrificii:P.

    In primele 2 saptamani l-am folosit o data la 2 zile,apoi zilnic in fiecare dimineata,dupa curatarea tenului,iar la final aplicam OBLIGATORIU crema cu protectie solara(urmeaza un review si despre ea),pentru ca atunci cand folosesti exfolianti chimici pielea devinde fotosensibila si risti sa-ti apara pete de la soare,prin urmare nu se poate fara SPF. Dupa a 2-a saptamana tenul a inceput sa se obisnuiasca cu produsul,nu s-a mai exfoliat,uscaciunea a trecut si fata mea incepea sa arate din in ce mai bine.Primul si cel mai impresionant efect a fost ca mi-a scos cosurile de sub piele,cosuri ce erau acolo de muuult timp si se incapatanasera sa nu iasa la suprafata niciodata...acum ieseau si nu mai erau dureroase:).Usor,usor pielea a devenit neteda,nu mi-au mai aparut alte cosuri,punctele negre tot mai putine si mai mici,roseata disparea si tenul arata din ce in ce mai bine!

    M-a tinut 3 luni acest toner si recunosc ca nu am facut deloc economie:P, in mod normal cred ca m-ar tine mai mult insa disperata de mine imbiba discheta in produs ca sa fiu sigura ca isi face treaba:)). Acum sunt mai relaxata,am realizat ca nu e nevoie de mult produs pentru a avea efect dar asta pentru ca tenul meu arata bine acum:).In prezent fata mea este curata,fara cosuri,are nuanta uniforma iar semnele aproape ca nu se mai vad...pot sa ies din casa si fara fond de ten:D.
    Abia astept ziua de salariu sa mai dau o comanda Paula si sa-mi recumpar acest toner,a devenit indispensabil pentru mine:).Trebuie sa specific ca nu doar toner-ul mi-a tratat problema ci un intreg ritual de ingrijire dupa cum urmeaza:
    Dimineata: spalarea tenului cu All over hair and body shampoo (da l-am folosit cu succes si pe fata),apoi toner,apoi aplicarea cremei cu SPF,urmate de machiaj...sau nu:P
    Seara: spalarea tenului cu acelasi produs ca si dimineata,apoi aplicarea alternanta o seara Brevoxyl,o seara Retin-A si tot asa,iar la final crema sau ulei hidratant.

    Recomand acest toner persoanelor care NU au tenul sensibil pentru ca este destul de puternic si puteti intampina efecte mai severe decat cele descrise de mine in prima saptamana.Produsele Paula's Choice sunt cu adevarat minunate,pana acum nu am fost dezamagita de niciunul dintre cele incercate si recomand macar incercarea unuia dintre toner-ele ei (nu neaparat acesta),o sa vedeti minuni:D.

    (dupa prima saptamana,tenul era foarte uscat insa rezultatele deja de vedeau)

     (dupa a 2-a saptamana tenul arata mai bine,nu mai era uscat,cosurile incepeau se dispara)

     (acestea erau mai mult semne,"erau" pentru ca acum nu mai sunt:D)

    (dupa 3 saptamani se vad rezultatele foarte bine,din pacate nu am o poza mai recenta,nemachiata...dar gasiti cateva pe pagina de facebook).

    10 comentarii:

    1. Ce fain, felicitari pt rezultate! :) Si eu pot spune ca PC mi-a schimbat fata...iar ceea ce ma bucura si mai mult e ca rezultatele se imbunatatesc in timp, astfel ca dupa 1-2 ani de utilizare iti dai seama ce piele poti avea :) Ma declar depedenta si nu cred ca le mai schimb prea curand...

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Georgiana multumesc si eu sunt foarte incantata de rezultate,in sfarsit ceva care cu adevarat functioneaza:D. Sunt in asentimentul tau,ar trebui sa ne facem un club: al dependentelor de produsele Paulei:))

        Ștergere
    2. Ma inscriu si eu in club :). Fata ta arata super fata de cum arata a mea cand am inceput cu exfoliantul. Eu nu aveam cosuri dar eram plina de puncte negre iar porii aveau diametrul de un kilometru. Practic eram cenusie de atatea puncte negre. Acum am fata luminoasa si curata, ma mai dau cu fdt doar pt. ca imi place, pt. uniformizare, dar pot iesi linistita din casa doar cu spf si o pudra (pt. ca la mine luceste spf-ul chiar daca e oil free).

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Waww,foarte tare!!Ce exfoliant folosesti tu? Intreb pentru ca prietena mea are probleme cu punctele negre si chiar e interesata:). Si eu folosesc la fel ca tine,crema cu spf si pudra,sau fond-ul de ten de la Avon (noua mea dragoste) atunci cand vreau un look dewy:)

        Ștergere
      2. Un an de zile am folosit BHA 2% lotion, iar acum, de 2 saptamani, folosesc BHA 2% liquid. Eu nu m-am iritat de la niciunul, tenul meu le-a suportat fara probleme din prima. Am vazut mai multe review-uri la exfoliantele astea si multe fete ziceau ca nu le-au ajutat cu punctele negre, acum ori sunt eu o norocoasa, ori a contat toata ingrijirea tenului per ansamblu, dar am fost f. multumita. De cand am inceput cu exfoliantii si de cand a inceput Corina cu blogul, nu am mai pus niciun iritant pe fata si am respectat rutina curatare-exfoliere-hidratare-spf. La mine a mers perfect, bafta si prietenei tale.

        Ștergere
      3. Multumesc mult!! Cu siguranta va citi si ea raspunesul tau,foloseste momentan 2% BHA gel,insa nu e foarte incantata...sa vedem cum o sa-i mearga cu cel lichid:). Eu nu il voi schimba pe acesta prea curand,ma inteleg perfect cu el:D. Te pup

        Ștergere
    3. Foarte util acest articol!Si eu ma confrunt cu aceasta problema, dar acum sper sa cap de ea!
      Multumesc!

      RăspundețiȘtergere
    4. Ce ten ai:O:O Ce n-as da sa arate si al meu asa.Fara puncte negre,fara puncte albe:( O sa imi comand si eu monstre sa vedem ce mi se potriveste:D

      RăspundețiȘtergere
    5. Da, produsele sunt excelente si ma bucur ca ai postat o evolutie dupa utilizarea in timp ,pentru ca tehnica asta cu testatul pe moment duce mai intotdeauna la formarea unei pareri gresite,subiective de cele mai multe ori.
      Trebuie sa folosesti produsul macar o luna zilnic ca sa poti sa intelegi ce si cum.Eu adimr produsele Paulei sunt profi ,o sa le folosesc alternativ ,dar acum sunt setata pe produse asiatice ,japoneze si sud coreene si pot spune clar ca cei de la skin79 sunt tari la capitolul curatare profunda inclusiv rezolvare pori si acneee.Tonerul cu secretie de melc este extraordinar .In prima faza cand am inceput sa folosesc din gama de melc ,am avut soc apropos de exfoliere si rezolvarea profunda ,,,dar mi-am adus aminte ca sanatatea vine din interior nu se zezolva nimic temeinic la stratul superficial.Am gama completa inclusiv bb crema si am scapat de acnee total in 3 luni .
      A-mi plac produsele cosmetice de calitate si ma uita atenta la ingrediante ,iar asa cu putina nostalgie ca voi avea candva tenul ca al asiaticelor....Sper sincer
      Te pup ...tine-o asa...

      RăspundețiȘtergere

    Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter