Desert Essence - Strengthening Jojoba Shampoo


Cred ca mai bine de jumatate din blogosfera detine acest sampon,insa asta nu ma impierdica sa-mi spun si eu parerea despre el:). L-am cumparat pentru ca se regaseste pe lista Corinei de produse bine formulate si recomandate. Nu stiam la ce sa ma astept de la el,pana de curand am folosit Tresemme Naturals care este tot un sampon bine formulat (recomandat de Paula),despre care am numai cuvinte de lauda si chiar eram curioasa sa fac o comparatie intre cele doua. Sa nu credeti ca eu am cine stie ce asteptari de la un sampon,dar sunt de parere ca nu trebuie sa-ti agreseze parul sau sa-l usuce si cred cu tarie ca un sampon bun iti poate face podoaba capilara muuult mai frumoasa.
Revenind la Desert Essence,spun cu mana pe inima ca-mi place tare,tare mult! De la prima utilizare am observat o schimbare majora si anume: imediat dupa clatire parul era foarte,foarte moale. Lucru extrem de rar in cazul meu,caci am parul ondulat si se incurca imediat,iar atunci cand il spal imi este aproape imposibil sa bag mana in el si dupa samponare trebuie OBILGATORIU sa aplic balsam,altfel nu-l pot pieptana,nu-i pot face nimic:)).

Ei bine de cand folosesc acest sampon parul meu se descurca inca de la inceput,iar la clatire este atat de moale si fin incat imi da senzatia sa balsamul a devenit un moft de-al meu,nu o necesitate asa cum era in trecut:). Produsul este sub forma lichida (mult mai lichid decat sunt eu obisnuita) transparent si are un miros ademenitor de fructe.Imi place!Imi curata parul foarte bine fara sa-mi usuce scalpul sau sa-mi provoace matreata si mi-l descurca in acelasi timp.Singurul minus l-as acorda pentru faptul ca e nevoie de mai mult produs pentru a face spuma,insa asta o pun pe seama faptului ca am parul lung si e normal sa fie nevoie de mai mult:P.
In rest, raportul calitate-pret mi se pare excelent: 5,36$ pentru o sticla atat de mare (382 ml) si  in acelasi timp pentru un sampon bun care nu agreseaza parul,este mai mult decat satisfacator.
Produsul a fost comandat de pe iherb.com. Eu ma declar multumita si il recomand,merita incercat!


2 comentarii:

  1. E prima data cand aud de acest produs.
    Shame on me :)
    Nu am nevoie de produse pentru ingrijirea parului ,momentan ceea ce folosesc imi place :)
    Sa-l folosesti cu placere in continuare.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu ai fost in cautarea unui sampon:P.Parerile sunt oricum impartite,am citit si review-uri in care fetele nu erau incantate de el...eu spre fericirea mea am facut o alegere buna:). Ms,te pup!

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter