Paula's Choice - Weightless Body Treatment 2% BHA


Cu mai bine de 1 an in urma va vorbeam aici despre cum mi-am tratat foliculita aparuta ca din senin pe picioarele mele gingase:P. Eram in extaz ca in sfarsit am gasit o solutie si eram sigura ca am tratat-o pentru totdeauna. Nimic mai gresit!! Intradevar Folisanul si-a facut efectul si inca foarte bine,dar ce nu stiam eu pe vremea aceea,este ca foliculita nu este o efectiune ocazionala:(. O data aparuta nu va trece de la sine si nici in urma unui tratament si atat...nasoala treaba,stiu:((.
Pentru a trata foliculita si firele de par ce cresc in piele este nevoie de un "tratament" continuu, si anume: exfoliere regulata si eficienta. Cum ma lupt cu aceasta problema de muuult timp,va pot spune sigur ca o data aparuta nu va mai disparea (cel putin nu de la sine) si netratata se va agrava in timp. In iarna aveam picioarele pline de fire crescute sub piele in proportie de peste 50%....ingrozitor,eram disperata! Am inceput exfolierea cu manusi speciale o data la 2 zile si problema se ameliora...insa nu semnificativ. Ma gandeam cu groaza ca va veni vara si eu nu voi putea purta nimic scurt:(.
Am aflat despre exfolierea chimica si efectele ei, atunci am realizat ca este muuult mai eficienta decat exfolierea mecanica. Mi-am comandat pentru prima oara aceasta crema de corp,fara sa-mi pun mari sperante in ea. M-am gandit ca nu are ce rau sa-mi faca,o incerc si pe asta. Stiam de efectele benefice ale BHA-ului asupra pielii,foloseam deja tonner-ul exfoliant pe fata si m-am gandit ca o mica exfoliere chimica nu mi-ar prinde rau nici pe picioare.

Ce promite acest produs:








  • Exfoliates skin with 2% salicylic acid formulated within an effective pH range (3.2–3.6)
  • Silky texture spreads easily and absorbs quickly
  • Weightless matte finish is ideal for breakout-prone body skin
  • Significantly reduces inflammation and soothes reddened skin
  • Excellent for treating raised red bumps (keratosis pilaris)
  • 100% fragrance- and colorant-free
  • Please note: When using a BHA product make sure you use a sunscreen during the day


  • Dupa cum probabil veti observa nu se specifica nimic despre foliculita sau fire crescute in piele,insa nici nu trebuie...va spun eu: functioneaza excelent!! Am vazut rezultate din prima saptamana de folosire si continui sa vad si astazi, crema combinata cu exfolierea normala de 2-3 ori pe saptamana,dau rezultate spectaculoase:). Arata ca o crema normala,se absoarbe repede in piele fara sa lase o pelicula grasa,are un miros subtil,nu stiu sa-l descriu,dar pot sa va spun ca mie imi place:D. O aplic seara dupa dus,apoi astept 10-15 minute ca sa fiu sigura ca s-a absorbit complet. Picioarele mele arata foarte bine acum,mai am doar cateva fire in piele,foarte putine. Pielea este hidratata,lucioasa si foarte fina:). Am aplicat aceasta crema si pe umeri,unde aveam o multime de bubite iesite in urma epilarii cu ceara (ma epilez cu ceara de ani buni atat pe picioare cat si pe maini) si ce credeti? Nici urma de bubita acum,ba chiar mi-au disparut si urmele pe care le aveam de la vechile iritatii:D.
    In prima luna de folosire,cand picioarele imi erau pline de...sa le spunem tot bubite:P, am aplicat crema in fiecare seara,apoi, dupa ce problema a inceput sa se rezolve am inceput sa o aplic o data la 2-3 seri.

    Acum ca v-am prezentat cat de buna este si ce minuni face,trebuie sa va prezint si partile negative:
    - Pretul destul de marisor (27,50 euro),avand in vedere ca folosita zilnic un tub nu tine mai mult de o luna:(. Folosita doar 2 saptamani,sau ocazional, o puteti face sa reziste 2 luni...nu mai mult:(.
    - Faptul ca aceasta "afectiune" trebuie tratata continuu, nu merge sa folositi crema 2-3 luni si apoi veti scapa de probleme,nu veti mai avea fire sub piele never. No wayy!! Foliculita odata tratata trebuie apoi si prevenita,deci exfolierea are un rol foarte important,atat chimica cat si mecanica. In concluzie partea nasoala este ca sunt dependenta de aceasta crema:(. Nu am folosit-o o luna si problema a revenit,picioarele iar aratau ingrozitor:((.
    - Atata timp cat folositi BHA,indiferent de loc,trebuie folosita protectie solara OBLIGATORIU. Nu este neaparat un minus,insa este inca o bataie de cap sa-ti dai cu crema cu spf si pe picioare inainte sa iesi din casa atunci cand porti scurt:P.

     In rest numai de bine, numai cuvinte de lauda,este un produs excelent si daca va trebui sa o folosesc intreaga viata pentru a nu ma mai confrunta cu fire sub piele,so be it! Sunt fericita ca macar am gasit un remediu,macar acum stiu ce trebuie facut si vad rezultate:). Acum sunt relaxata si pot purta fuste scurte sau pantaloni scurti fara nicio problema!


    12 comentarii:

    1. F interesant review-ul! Chiar m-ai facut curioasa sa o incerc...merci:-)

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. In caz ca "suferi" de fire crescute anapoda,asa ca mine, o sa vezi rezultate uimitoare:). Daca nu ai probleme majore dar vrei picioare fine si lucioase,o sa-ti placa mult:). Deci oricum ai da-o,faci o alegere buna:-*

        Ștergere
    2. Acum fix un an am primit a 2-a mea comanda de la PC si m-au cadorisit si cu o mostra din crema asta. Mi-a ajuns pentru 2 aplicari pe partea de sus a bratelor si chiar am fost uimita, aveam si eu niste bubite de la epilat pe acolo si am vazut imbunatatiri in numai 2 zile. De atunci am pus-o pe lista dar nu a reusit sa o iau inca, tot timpul intervin alte prioritati :), dar acum gata, chiar ca o comand, mai ales ca e sezonul rochiilor si in ultima vreme vad ca fac foliculita si de la lama.

      RăspundețiȘtergere
    3. Tare nasoala treaba asta cu foliculita,ma dispera:)). Este intradevar foarte buna si eficienta:),desi costa cam mult...macar isi merita banii:D. Te pup

      RăspundețiȘtergere
    4. Si eu am foliculita :( am incercat o groaza de tratamente din comert si cutanate si antibiotice pe cale orala, etc, in diverse combinatii, dar n-a mers. cateodata se mai retrage, alteori apare f urat. O sa incerc si eu aceasta crema, sunt mai multe produse de la Paula pe care mi le doresc :D Chiar nu gasisem o parere a unei bloggerite despre ea. Merci!

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. La mine se agraveaza pe timpul iernii:(. Iti recomand crema,impreuna cu exfolierea normala va face minuni...cel putin la mine functioneza:). Daca vrei produse Paula si nu ai cu cine sa dai comanda,anunta-ma...luna viitoare voi da si eu comanda impreuna cu prietena mea si poate impartim transportul:). Te pup

        Ștergere
    5. Buna, Andreea. Tu dupa cat timp de tratament ai avut o piele fina?

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Pielea fina o ai dupa prima aplicare,rezultate notabile sa vad cam la 1-2 saptamani.

        Ștergere
    6. eu ma confrunt cu aceeasi problema!! la tine pe blog am descoperit ieri folsan-ul, azi descopar lotiune PC... ce mai, o revelatie :) ma sfatuiesti sa trec direct la lotiunea PC? pe care eventual as comanda-o prin tine in decembrie....

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Folisanul este bun insa eu nu l-am mai cumparat de cand am descoperit PC. Folisanul are un miros intepator si este destul de greu de aplicat. Crema PC e mai usor de folosit,mai comoda si iti ajunge mai mult timp.Amandoua produsele sunt buni si au rezultate impotriva foliculitei, insa eu iti recomand Paula...eu am mereu una de rezerva:P.
        Da-mi mail daca vrei sa vorbim mai multe despre foliculita si cum o tin eu in frau:)

        Ștergere
    7. ok, ti-am si scris :) felicitari pt blog, este chiar bun, unul din putinele din romania

      RăspundețiȘtergere
    8. Iti voi raspune imediat:). Multumesc frumos! Ma simt atat de bine cand munca imi este apreciata...n-am cuvinte:-*

      RăspundețiȘtergere

    Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter