Real Techinques - Core Collection


Am promis de acum 2 zile ca fac un review acestui set,dar am fost foarte ocupata iar ieri,cand am gasit timp si chef am realizat ca pensulele erau murdare..toate:)). Prin urmare le-am spalat frumos si am asteptat pana astazi pentru a vi le prezenta:). De cand am primit setul il folosesc in fiecare zi si pe langa faptul am avut timp sa-mi fac o parere despre fiecare in parte,le-am gasit si intrebuintari diferite fata ce cele recomandate pe ambalaj:P. Ele vin impreuna cu un etui (alt cuvant nu gasesc ) rigid in care pot fi transportate/tinute in siguranta sau il puteti indoi si datorita faptului ca este rigid va tine pensulele in picioare (nu l-am pozat indoit caci pe mine acest aspect ma lasa rece).
Primul lucru remarcat atunci cand am primit setul este ca pensulele sunt foarte elegante si fooooarte usoare:). 


Aici sunt "instructiunile" de folosire,dar pot fi folosite si pentru alte scopuri:P. Sa le luam pe rand:

Buffing Brush
-Este recomandata pentru aplicarea pudrei sau a fondului de ten mineral.
Eu o folosesc pentru aplicarea fondului de ten lichid si trebuie sa va spun ca este MINUNATA!! Are perii foarte moi si densi si cu ajutorul ei obtii un finish flawless. Am comparat-o evident cu Sigma F80,care pana nu de mult era preferata mea cand venea vorba de fdt...ce credeti?? O prefer pe acesta!! Este muuult mai moale si mai usor de manevrat decat F80,care din cauza rigiditatii nu imi oferea un finish multumitor in jurul ochilor spre exemplu,unde nu puteam apasa si insista ca pe restul fetei. Cu aceasta pensula nu am probleme,aplic fdt pe intreaga fata si aspectul final este acelasi all over:D. Nu spun ca F80 nu este o buna,o iubesc in continuare...spun doar ca prefer Buffing Brush! (cel putin pe perioada verii cand imi doresc acel finish flawless).


Contour Brush
-Este recomandata pentru aplicarea iluminatorului si bronzerului.
Si intradevar este ideala pentru asa ceva:).Am aplicat cu ea atat bronzer si iluminator,cat si blush si se descurca excelent in toate situatiile! Este la fel de moale ca si precendenta (toate sunt foarte moi) si la fel de usoara:D. Trebuie sa spun ca le-am spalat de 3 ori pana acum si nu a existat nici macar 1 fir care sa cada,se usuca foarte repede si isi pastreaza forma identica:).


Pointed Foudation Brush
-Recomandata pentru aplicarea fondului de ten lichid.
De cum am pus mana pe ea am stiut ca o voi folosi pentru aplicarea/intinderea concealer-ului:). Si face o treaba a naibii de buna!! Eu o consider cam mica pentru aplicarea fdt,insa nu spun ca nu ar face treaba buna...pur si simplu eu prefer sa o folosesc pentru concealer si sunt tare,tare multumita de ea. La fel de moale si usoara (mai trebuia sa specific asta?:P) intinde produsul foarte bine,fara sa lase dungi,urme. De cand o folosesc nu am mai avut probleme cu produs strans in pliurile de sub ochi(mereu pateam asta indiferent cat de bine intindeam anticearcanul).


Detailer Brush
-Recomandata pentru aplicarea precisa a concealer-ului pe fata,pe zone mici, sau pentru aplicarea rujului.
Ei bine,si acesteia i-am schimbat intrebuintarea: o folosesc pentru aplicarea fardului in coltul exterior al ochiului. Este mica si precisa si face o treaba excelenta cand vine vorba de aplicarea culorii ( V-ul exterior). Am folosit-o si pentru aplicarea rujului si mi-a placut. Pensulica asta este buna la toate:D.


Sper ca va este de folos acest review,in cazul in care doriti sa va comandati setul si nu erati sigure,va spun de acum: cumparati-l,este cu adevarat folositor si calitativ! Daca il aveti deja poate imi spuneti in ce scop folositi voi pensulicile,poate le descoperim noi intrebuintari:D. 
Aaaaa,era sa uit, setul l-am comandat de pe iherb.com si a costat 18$.
Eu sunt de parere ca-si merita fiecare banut,voi ce spuneti?:)

14 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere. Par foarte bune si pe mine pa bate gandul sa-mi cumpar niste pensule mai bune decat am eu.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iris iti recomand acest set,este excelent:). Iar pretul este imbatabil,18$ adica proximativ 63 lei pentru 4 pensule multi-tasking sunt de parere ca nu se poate mai bine:D.

      Ștergere
  2. Mie mi se par printe cele mai bune pensule de pe piata. Multa lume spune ca dupa Mac, Sigma ar fi locul 2, dar mie acestea imi plac mai mult decat Sigma :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aprob! Ai mare dreptate si eu cred ca sunt mai bune decat Sigma si muuuult mai ieftine:). Te pup

      Ștergere
  3. M-ai facut curioasa rau cu pensulele astea:). Si acum le vreau si eu:((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o investitie ce-si merita banii pe deplin. Le vei iubi!!

      Ștergere
  4. foarte frumoase, sa le folosesti cu placere!!!
    dar unde iti sunt minunatiile de unghii?????mereu le admiram in postarile anterioare si acum....:((((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe,nu mai sunt:P,le-am taiat...dar cresc repede,ai sa vezi:). Pup

      Ștergere
  5. Sunt superbe sa le folosesti cu placere!
    Nu ma indoiam ca sunt grozave, la un moment dat le-a aratat Wayne Goss intr-un video si a zis ca sunt foarte bune, dar ca nu le poate face review pt. ca e prieten cu Sam si nu ar fi corect, iar recomandarile lui W. nu m-au dezamagit niciodata. Cat despre pret, sunt mai ieftine decat Elf Studio, deci o super afacere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'mana! Dap,am vazut si eu clipul acela si ma gandeam ca sunt ok, insa nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult:). Pur si simplu nu am nimic rau de zis,nu am de ce sa ma plang:P. Chiar isi merita banii si exact cum ai spus si tu: sunt mai ieftine chiar si decat Elf:D. Te pup

      Ștergere
  6. si eu am setu asta si il iubesc:x.mai vreau setu de ochi de la real techniques si sunt satisfacuta:D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cel de ochi este la fel de bun! Sa le folosesti cu placere! :*

      Ștergere
  7. Le vreau si eu ! :D Ahh.. sunt cap de lista pe wishlist, banii lipsesc doar :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca sunt pe wishlist, sigur vor ajunge in mainile tale mai devreme sau mai tarziu;). Merita investitia! Pup!

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter