Despre prima intalnire cu produsele Ivatherm


     Dupa cum probabil stiti particip la Campania WOM Ivatherm si am ocazia sa testez cateva produse,atat eu cat si prietena mea. Astazi am sa va povestesc prima impresie despre produsele alese de mine...pentru mine:). 
Nu cred ca este o surpriza faptul ca am ales spray-ul SPF 50+, era si normal,doar e vara si vara trebuie sa te protejezi de soare cum poti mai bine.Cu atat mai mult ca este spary,deci lichid prin urmare nu ma confrunt cu piele lipiciasa si transpiratii excesive asta cum patesc in cazul cremelor. So far,so good!
 Mi-am mai ales Fondul de ten fluid pentru piele sensibila,in nuanta Beige 02. Recunosc faptul ca am avut ceva emotii in privinta nuantei,ma intrebam daca mi se va potrivi,daca e prea inchisa,sau fondul de ten prea greu. M-am bucurat tare cand l-am incercat si am constatat ca nuanta se potriveste perfect si tenul arata foarte bine. Al 3-lea produs este bineinteles apa termala, pe care toata lumea a primit-o si pe care, din cauza caldurii am folosit-o cel mai des in ultimele zile.
Sunt incantata de alegerile mele,atat va pot spune momentan! Nu mi-am format inca o parere pertinenta despre ele,dar acum ca am trecut de "prima intalnire" sunt sigura ca "relatia" va avansa rapid si am sa ma decid daca intre noi este iubire sau nu:P
V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter