Real Techniques - starter set (for eyes)


Ma chinui de de mai bine de 2 saptamani sa scriu despre cel de-al 2-lea set Real Techiniques,cel pentru ochi mai precis, si uite ca in sfarsit minunea s-a produs:P. Asa e viata,niciodata nu iti poti face planuri caci nu stii ce se poate intampla sau ce se poate schimba...sau ce alte produse devin prioritare desi fara niciun motiv anume! Folosesc acest set de o luna,poate chiar mai mult si sunt tare,tare incatata de el! Atat de incantata incat ma gandesc serios sa-mi mai cumpar unul:). Pensulicile sunt frumoase si elegante,cu manere colorate intr-o superba nuanta de mov electric,asezate intr-un etui negru rigid si apoi ambalate intr-o cutie de plastic (ca si setul Core) pe spatele careia gasiti prezentata fiecare pensula in parte. Bineinteles ca nu lipsesc recomandarile de rigoare...asa ca hai sa le vedem individual:


-Base Shadow Brush-
Recomandata pentru aplicarea fardului pe intreaga pleoapa, este probabil cea mai folosita pensula din tot setul. Pur si simplu o ador,nu-mi inchipui un machiaj fara ea! Am folosit-o si pentru amestecarea culorilor,estomparea liniilor (blenduit cu alte cuvinte) si face o treaba excelenta.


-Deluxe Crease Brush-
Recomandata pentru conturarea ochiului cu fard,acele umbre minunate care dau profunzime privirii.Isi face treaba foarte bine,insa eu o prefer tot pentru aplicarea all over, datorita marimii ei si densitatii perilor.Mie mi se pare o pensula destul de groasa pentru a obtine umbre cu ea...insa cred ca depinde si de marimea ochiului. Oricum ar fi, intrebuintare i se gaseste usor:).



-Brow Brush-
Recomandata pentru definirea sprancenelor si desi la inceput eram sigura ca o voi folosi pentru aplicarea gel eyeliner-ului...uite ca m-am inselat. Este destul de groasa si nu face treaba foarte bine,liniile ies groase si neregulate. Este destul de greu de manevrat cand vine vorba de conturarea ochilor. Insa pentru sprancene e ideala!


- Pixel-point Eyeliner Brush-
Ei bine, pe aceasta o folosesc pentru aplicarea gel eyeliner-ului si face o treaba excelenta:D. Nu este nici prea subtire nici prea groasa,intinde tusul perfect, este foooarte moale si nu imi da nicio neplacere cand o folosesc.Desi la inceput nu mi-a inspirat mare lucru, acum sunt dependenta de ea si spun cu mana pe inima ca am nevoie de o a 2-a:D.


-Accent Brush-
Pensulica cu intrebuintari multiple cum ar fi: iluminarea colturilor ochiului,aplicarea cu precizie a fardului in diverse locuri, smudging sau pe romaneste intinderea fardului/creionului. Mica,mica dar minunata! Le face pe toate si inca foarte bine.Si in cazul ei ma gandesc serios ca-mi trebuie o rezerva:P.


Acum ca v-am prezentat pensulicile,desi nu am suficinte cuvinte de lauda pentru ele, sper ca v-am trezit curiozitatea in asa fel incat sa dati o sansa acestui set:). Nu veti fi dezamagite! Eu l-am luat de pe iherb.com cu doar 18$ si isi merita fiecare banut.Nu am intampinat nicio problema cu ele,se spala usor,se usuca foooarte repede,nu isi schimba forma,raman la fel de moi...mai trebuie sa continui?:P.

8 comentarii:

  1. vaaai eu mi am luat combo set...cred ca peste vreo luna,2 imi iau si setul asta:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vreau sa-mi iau combo set:)),de fapt le vreau pe toate:D

      Ștergere
  2. Tu ma ispitesti cu pensulele astea.....offf :)
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai primele 2 pensule parca striga "Ia-ma! Cumpara-ma". Par foarte de calitate :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mi-am luat setul cu pensulele de fata,urmatorul set urmeaza,ca am avut un wishlist gigant pe iherb si altele erau prioritatea.Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel de fata este intradevar minunat,cred ca imi voi mai cumpara unul:)),dar aceeasi problema ca si la tine:vreau prea multe cand vine vb de iherb:P. Sa-l folosesti cu placere:-*

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter