Giovanni Hair Reconstructor



Cred ca deja stiti cat de obsedata sunt de parul meu si cum dau banii pe toate produsele care promit fel de fel de rezultate, in ideea ce poate,poate gasesc potiunea magica sau descopar produsul minune.Pana in primavara am folosit tratamentul Joico K-PAK Deep Penetrating Reconstructor si spun cu mana pe inima ca din punctul meu de vedere este nr 1! Imi lasa parul matasos,fin,hidratat,usor de aranjat,lucios si cu un miros suuuperb. Tubul mi-a ajuns aprox 8 luni ceea ce-l face sa-si merite si mai mult banii. Am scris despre el un mic review aici.
Revenind insa la produsul de astazi,trebuie sa spun din capul locului ca l-am ales in speranta ca-l va inlocui pe faimosul K-PAK,ca doar au aceeasi denumire si promit acelasi lucru. Produsul avea o multime de review-uri pozitive si asta mi-a dat incredere ca s-ar putea sa fie bun.

Descrierea oficiala:

Description

  • Eco Chic Technology
  • Deep Repair for Critically Damaged Hair
  • Nutritive Protein Fixes Damaged Caused by Chemical Processing and Excessive Heat Styling for Virility and Shine
  • Eco Chic Hare Care
NutraFix Hair Reconstructor with Eco Chic Technology
Deep Condition
  • Re-energizes tired, damaged hair
  • Encourages thickness and volume
  • Fills in porous hair with rich proteins
The damage is done... or is it? If you over-process your hair, you need deep repair. This penetrating hair reconstructor goes right to the heart of the problem, addressing the damage caused by chemicals and excessive heat styling, both of which can leave hair porous, raspy, weak. Dull. Nutrafix fixes these problems by infusing protein. Put this fix in your styling mix so the damage will really be undone.
*The elements of earth, wind, fire and water represent a unique combination of certified organic botanicals and incredible style.
Beauty from the Elements is Chic on the Street
Suggested Use

Massage into wet hair. Leave on for 10 minutes. Rinse thoroughly.

Acum ca ati vazut ce promite va pot spune parerea mea dupa cateva luni de folosire.In primul rand am ramas uimita de textura groasa, care-l face mai greu de intins pe par decat o masca obisnuita. E nevoie de mai multa munca de intindere a produsului uniform.Are un miros frumos,subtil dar care dispare imediat dupa clatire. Intradevar hidrateaza parul si-l face usor de pieptanat dar...atat! Din pacate nu am vazut nicio imbunatatire in structura firului, nici acea elasticitate a parului pe care mi-o doream, nici acel luciu frumos cu,care ma obisnuise predecesorul lui. Nu spun ca nu este un produs bun,spun doar ca nu este cu nimic special,e doar o simpla masca hidratanta. Acum am vazut pe propria piele ca K-PAK nu pote fi inlocuit si cu siguranta am sa-l recumpar cat de curand. Acest produs nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor mele:(. Prefer sa dau mai multi bani pe Joico,care ma tina si mult timp si chiar face ce promite. In cazul acetui produs calitatea este egala cu pretul.
Costa 5,73$ si daca sunteti curioase sa-l incercati il gasiti aici.





2 comentarii:

  1. poti incerca si Keune...eu am avut smpon si balsam cu keratina si dupa 4 luni de la ultima tunsoare nu aveam varfurile despicate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ale nu am probleme cu varfurile despicate:). Keune am incecat,am si un review facut la unele din ele si pot spune ca nu sunt cele mai bune produse din lume,cel putin pentru mine. Joico mi-a dat rezultate mult mai bune:).

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter