Fall lipstick

Oficial astazi este prima zi de toamna din acest an. Desi nu sunt deloc incantata si va spuneam in postarea de ieri ca incerc din rasputeri sa tin vara in loc, trebuie sa recunosc ca am inceput deja sa ma pregatesc (mai mult psihic decat fizic) pentru anotimpul rece si ploios.Un lucru care ma incanta cand ma gandesc la toamna, este ca pot descoperi noile trenduri in make-up, pot testa produsele din colectiile noi ,dar mai ales ca ma pot juca cu nuantele inchise pe care, recunosc, le ador!

Nu ca n-as putea face asta si vara, dar stim cu totii ca in sezonul cald culorile puternice,aprinse au suprematia si fara sa vrei ajungi sa porti mai mult machiaje luminoase. Nu e regula,dar la mine se aplica:P.
Dintre toate trendurile pentru toamna-iarna 2012-2013,cel mai mult, dar cel mai mult,imi place Romantic Goth. Adica exact cel din poza de mai jos. Tenul bine uniformizat, ochi nude, putin mascara iar vedeta intregului look: rujul in nuante inchise!
Nu e o noutate insa anul asta culorile parca sunt mai inchise ca oricand!


Astazi am dat o fuga prin mall,in Sephora mai exact si nu am putut pleca cu mana goala de acolo. M-am gandit ca nu se poate ca toamna sa ma ia pe nepregatite si prin urmare, am profitat de reduceri pentru a pune mana pe rujul inchis,mult dorit:). Am ales Collistar Rossetto Puro in nuanta 57 Porpora. Este acel mov inchis pe care in urma cu 2-3 ani n-as fi indraznit sa-l port:)). Anul asta sunt mai curajoasa si abia astept sa vad reactiile celor din jur:D. Sunt tare bucuroasa ca l-am gasit si nu oricum ,ci la reducere cu 46,50 lei. Sigur va fi printre preferatele mele in sezonul rece.


Al 2-lea ruj cumparat(comandat) cu gandul la tomana este Avon -Buttered Rum.Un ruj satinat,cremos si hidratant. Nuanta as descrie-o ca un rosu-maroniu inchis (nu ma pricep deloc la descrierea culorilor),se vede mai clar in swatch. Este primul ruj Avon pe care testez si pot sa spun ca m-a impresionat placut:). Pret- 14 lei.


Si swatch-urile: sus Avon, jos Collistar.


Acum toamna poate sa vina cand vrea,eu m-am pregatit cu 2 rujuri superbe pentru a crea look-ul reprezentativ (din punctul meu de vedere) pentru acest sezon. Voi ce rujuri purtati toamna? Astept pareri,sugestii....parca as mai vrea unul:P.

10 comentarii:

  1. am si eu rujul de la avon! e dragut si hidratant, imi place destul de mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca am facut o alegere buna:). Mi-a placut si mie de prima oara.

      Ștergere
  2. E foarte frumos rujul Collistar.Sa-l porti cu placere!:)
    Toamna e anotimpul meu preferat iar colectiile de machiaj de toamna mi se par minunate :X.Ador rujurile inchise , in special nuantele de burgund , merlot.La Estee Lauder si Chanel gasesti nuante frumoase si texturi excelente(Chanel Rouge Allure Velvet 40 La Sensuelle e preferatul meu).Abia astept sa ajunga toate colectiile de toamna si in magazine.Am nevoie de un ruj movuliu si unul visiniu sau maro roscat inchis.
    O zi frumoasa!
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca-ti place! Eu de cum l-am vazut am stiut ca trebuie sa-l am:D. Vaiii ce frumos de Chanel-ul:D...sa ma uit bine la ele data viitoare cand ajuns in Sephora:). Ms:-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu o sa adopt trendul asta, nu ma prinde si gata, cel mult o sa fac o incercare prin casa, dar stiu sigur ca nu ma prinde :). Asa ca probabil voi merge pe ochi accentuati in culori inchise si ruj nude.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate,pana la urma se poarta ce-ti sta bine:). Look-ul smokey si ruj nude e si preferatul meu,daaaar cum am realizat ca-mi sta bine si cu rujuri inchide,am sa adopt cu noul trend:)).

      Ștergere
  5. Cel de la Collistar e really something. Cred ca se va vedea genial, avand parul brunet. Poate ni-l arati intr-un look. Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce idee buna mi-ai dat:). Asa o sa fac,cu prima ocazie:-*

      Ștergere
  6. Frumoase culorile, dar nu stiu daca as avea curaj sa folosesc culori asa de inchise :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Criss, dar ce te costa sa incerci?:)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter