Denim all over!!

In speranta ca nu-s singura persoana din Bucuresti care nu stia de existenta acestui magazin, va impartasesc descoperirea mea de astazi:). Voi stiati de magazinul plin (dar plin ochi) cu blugi din spatele lui Miniprix Otopeni?? Eu nu stiam si tare mi-e ciuda!!
Noroc cu o colega care mi-a spus astazi de el si l-a laudat cat e de mare si plin cu hainute si incaltaminte, ce sa mai...cu de toate pentru toti. Curiozitatea nu mi-a dat pace si in drum spre casa am facut un popas la mult laudatul magazin!
Ce am gasit acolo? La parter o hala PLINA de incaltari,de la cizme la pantofi,mai vechi si mai noi, pentru toate buzunarele. Ma rog, unele erau la acelasi pret ca-n mall, dar prea putin m-a interesat capitolul "incaltaminte". La etaj insa e alta poveste: o intreaga hala de blugi, stand-uri imense incarcate de umerase unde gaseai orice de la camasi la pantaloni scurti.....toate din denim evident!
Un rai al denimului! Iti trebuie ceva rabdare si timp sa cauti printre miile de umease sau prin mormanele de perechi de jeansi, insa daca ai ochiul bun si putin noroc, poti pleca de acolo cu adevarate comori.

Eu n-am stat decat o ora si uitati ce am gasit:
Boyfriend jeans, imi vin perfect, chiar si la lungime:). Pret 39 lei


Camasa Jeans
Doamne de cand caut asa ceva...si nu ca ar fi greu de gasit in magazine,greu era sa gasesc una care sa se aseze asa cum vreau pe mine. Ghici ce? Asta vine perfect!
Pret 25 lei!!!


Rochie jeans
Si la asta visam de mult si tare ma bucur ca am gasit-o:). Abia astept sa o port cu cizmele peste genunchi si geaca de piele, sau cu colantii imitatie de piele, ohooo am multe combinatii in cap!:))
Pret 42 lei.


Atat am apucat sa-mi iau, n-am avut timp sa zabovesc mai mult:(. Cu siguranta voi mai face o vizita saptamana asta, cand o sa am mai mult timp la dispozitie sa stau sa caut si sa probez!
Daca stiati de acest magazin va cert ca nu mi-ati zis si mie:)), daca nu stiati de el, v-am anuntat acum si va recomand sa faceti o vizita cu prima ocazie. Nu e de ratat!

20 de comentarii:

  1. uuu, ce haine dragute! <3
    vreau si eu la magazin,numai ca e la mama naibii de mine :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiuuu:(. Daca nu era cu cursul de la Ciolpani chiar ca nu aveam nicio sansa sa il decopar:P

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Eu stau tocmai langa Autostrada Soarelui, deci in capatul celalalt al Buc...insa cu siguranta 1-2 ori pe an merita sa bat drumu pentru a-mi facee stocul:))

      Ștergere
    2. Eu si mai departe :)) Spre Oltenita :P

      Mi-a placut super mult de tine ieri, welcome to my blogroll >:D<

      Ștergere
    3. Si mie de tine:D. Pai poate facem gasca o data si mergem impreuna sa ne intolim cu blugi:)).

      Ștergere
  3. vreau si eu unul in galati :((

    camasa, blugi si rochita ca ale tale mi-ar placea si mie, sa le porti cu placere, super achizitii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu prima ocazie cand vi pe la Buc, stii unde tre sa te opresti;). Multumesc:-*

      Ștergere
  4. Bine, poti sa ma certi :P Eu am fost weekend-ul trecut acolo si mi-am luat doua perechi de blugi, pe negru si pe maro, cu 39 lei bucata. Camasile sunt foarte misto, dar recunosc ca nu le-am vazut, pentru ca eram chitita sa-mi iau pantaloni.
    M-am uitat si la incaltari, insa nu am vazut nimic interesant, cu exceptia unor perechi de bocanci. Eu aveam nevoie de tocuri in ziua aia, asa ca am intors capul :)) Pana la urma tot am comis-o in Fashion House Outlet si am facut gaura in buget :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe bune??? Stiam eu ca sunt printre ultimii care au aflat de el:)). Vreau sa mai trec pe acolo zilele viitoare (ca tot trec prin fata lui zilnic acum si profit de ocazie) si sa-mi iau o pereche de pantaloni din piele superbi. Nu-mi explic de ce nu i-am cumparat azi...dar ma duc sa-i caut maine,poimaine:).
      La incaltaminte nici eu n-am vazut nimic...cu exceptia boncancilor cu clapeta de picior (cred ca vb de aceeasi:P).

      Ștergere
  5. Wow, ce preturi! Si cat de bine arata hainutele! O camasa de blugi imi doresc si eu taaare mult, asa ca o sa vad cum fac sa ajung si eu in magazin. Sa stii ca am luat si eu rujul Rimmel din colectia Kate si il ador! :D Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa ajungi pe acolo, sigur iti gasesti camasa...si nu numai:D. Pe bune?? Ti-am zis ca-l gasesti;). Eu acum il vreau pe cel nuanta 03, am ramas uimita de cat de hidratante si rezistente sunt:). Te pup!

      Ștergere
  6. Da, la bocancii aia ma uitam si eu :) Si du-te repede dupa pantaloni, pana nu dispar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)). Vineri o sa trec iar pe acolo, sper sa ii mai gasesc:)

      Ștergere
  7. Da, la aia ma refeream si eu :)Du-te repede dupa pantaloni, sa nu dispara :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Super blugi ti-ai luat! Nici eu nu stiam de acest magazin. Vreau sa merg si eu. Ai zis ca e in spatele Miniprix-ului din Otopeni? Deci nu e in cadrul Miniprix-ului. Dar, eu nu stiu unde e nici macar acest Miniprix si am dat search pe google si nu da nicaieri adresa. Cam pe unde e? A, si inca ceva, aveau blugi si pentru baieti? Ca sa merg si cu sotul sa-si ia si el...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miniprix-ul e langa primul pod dde dupa aeroport (sper ca am retinut bine), pe partea stanga cum te duci spre Saftica.
      Hala cu incaltaminte si blugi este chiar in spate, o sa vezi ca e o straduta prin stanga miniprix:). Bineinteles ca aveau si de barbati si de copii....de toate pentru toti:D.
      Spor la cumparaturi!

      Ștergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna cum pot sa cumpar aceasta camasa de blugi?

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter