Preferatele lunii septembrie

Mi-e din ce in ce mai greu sa fac astfel de postari. Nu pentru ca nu as avea despre ce sa scriu,doar ca de fiecare data cand fac preferatele realizez ca s-a mai dus o luna si eu nu stiu cand! O luna ce a trecut pe nesimtite si inca una, si alta la rand si uite asa ma trezesc ca a venit Craciunul:)).
Revenind la subiect, in septembrie am folosit aproape in fiecare zi urmatoarele produse:


-Paleta Sleek-Storm.
A fost o perioada in care am neglijat-o complet insa, in luna septembrie prietenia a fost reluata. Probabil datorita faptului ca a venit toamna si sunt tot mai atrasa de nuantele soft,in culorile pamantului.

-Too Faced- Shadow Insurance
Nu credeam ca voi gasi un primer mai bun decat cel de la Urban Decay...m-am inselat!

- Real Techniques- Blush Brush
Stiti deja ca sunt mare fana a pensulelor RT. Pensula pentru blush este o achizitie mai recenta de care m-am indragostit de la prima intalnire. O folosesc zilnic,fara nicio exceptie (cred ca se observa ca in poza e murdara:P) si nu m-a dezamagit nicio clipa.

-Sephora- Rounded Powder Brush
O alta pensula cumparata in luna septembrie de care am devenit dependenta:). Cu aceasta ocazie ii multumesc Dianei ca fost draguta si mi-a rezervat-o mie:). De marime mare ( e huuuge,dar tocmai asta-mi place, aplicarea pudrei este un proces foarte rapid cu ea), foooarte moale,usor de manuit datorita manerului scurt. In Sephora costa 120 lei, eu am luat-o la jumatate de pret:D.

-Desert Essence- Hand and body lotion
Atat de mult mi-a placut crema asta ca am terminat-o in timp record. Potrivita pentru toate tipurile de piele,contine incrediente benefice,fara parfum. Insa motivul pentru care imi place atat de mult este ca intra imediat in piele. Si cand spun imediat, chiar vorbesc serios, in 2-3 minute de la aplicare crema este deja absorbita in piele:D. Hidrateaza excelent si lasa acel luciu satinat atat de frumos.

-Titania- Razuitor calcaie
Aceasta ustensila este "descoperirea lunii"! De cand ma stiu ma confrunt cu bataturi in talpa (care devin atat de dureroase ca-mi vine sa merg in maini uneori) si piele ingrosata. Tot de cand ma stiu caut tratamente minune impotriva acestor probleme, sau produse care sa-mi usureze cat de cat viata. Sincer, le-am incercat pe toate! 
Daca va confruntati cu astefel de probleme va recomand cu mare caldura acest razuitor! Mie mi-a schimbat viata...si talpile:). N-am intalnit pana acum o asemenea ustensila atat de eficienta, nici cele folosite in salone nu curata atat de bine, de piatra ponce....nu are rost sa mai vorbesc. Va jur ca nu exagerez, dupa 3 seri in care am folosit razuitorul (dupa dus,folosit pe zonele cu probleme insa fara sa insist prea mult, apoi crema hidratanta) talpile mele aratau uimitor de bine:D. Il folosesc in fiecare seara acum si jur ca nici cand eram mica nu aveam asemenea talpi:)). Foarte eficient, foarte usor de folosit, foarte ieftin (8-9 lei) si cu rezultate maxime.

-Mac powder blush- Style (Frost)
L-am folosit in fiecare zi si parca nu ma mai satur de el. Este o nuanta roz-piersica soft, cu mici,mici particule sclipitoare care ii dau acel finish sidefat. Foarte pigmentat,textura fina, se aplica usor si uniform, rezista intreaga zi. In realitate culoarea este mai deschisa, am facut 1000 de poze si n-am reusit sa scot una care sa corespunda:(. 


-Avon Color Rich- Perfect Peach
Nu-mi vine sa cred cat de mult imi place rujul asta:)). Asa cum spune si numele este o nuanta de piersica. Hidratant, se aplica foarte usor, culoare stralucitoare, rezista pe buze 3-4 ore. Trebuie sa mai incerc cateva,simt ca voi face o noua pasiune:P.


6 comentarii:

  1. Ia sa scot si eu paleta Storm de la naftalina :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut e blush-ul de la MAC. O sa ma duc sa ma uit si eu de el in magazin:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooo, de cand am in gand pensulele RT... <3 mi se par foarte cute si am inteles ca sunt si bune.
    Razuitorul Titania e in wishlist-ul de pe telefon, la urmatoarea vizita in carrefour o sa-l cumpar neaparat. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foooarte bune, chiar merita sa investesti in ele:D. Da,da, sa nu uiti de razuitor:).

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter