Eveniment Himalaya


Desi e cu mult trecut peste miezul noptii, Mos Ene nu da niciun semn ca ar veni sa ma viziteze prea curand. Prin urmare e momentul perfect sa va povestesc despre evenimentul la care am participat in seara asta (desi corect ar fi sa spun ieri seara caci e deja vineri:P).
Am fost invitata la lansarea noii game de produse Himalaya Herbals, lansare ce a avut loc pe-nserat in incinta restaurantului Satya. Sunt extrem de incantata,nu doar pentru ca am avut ocazia sa socializez cu numeroase colege de breasla (adica bloggerite) si sa iau la cunostinta despre produse "direct de la sura" , ci pentru ca aceasta invitatie este o premiera in toata istoria mea de beauty blogger! 

Da, a fost primul eveniment la care am participat in calitate de blogger de beauty si sper, nu ultimul.
Revenind la subiect, va spuneam ca lansarea a avut loc in acel restaurant dragut si colorat, cu specific indian. Un loc tare primitor, unde sper sa ajung si in calitate de client caci tare mult mi-au placut prajiturelele lor:). 
Pe decursul celor 2 ore petrecute acolo am avut parte de numeroase surprize oferite de organizatori (tombole cu premii), Mona ne-a impartasit experienta ei cu produsele si bineinteles am avut ocazia sa le admiram si testam. Astfel am aflat ca Himalaya are acum o gama extinsa potrivita oricarei varste si oricarui tip de piele.In magazinele Mega Image gasim de la produse pentru curatarea tenului,sampoane si creme hidratante, pana la produse destinate ingrijirii pielii bebelusilor.

A fost o seara reusita ( parerea mea umila in calitate de novice la atfel de evenimente) iar eu m-am simtit excelent...si pana la urma asta e tot ce conteaza!
Evident am facut si poze asa ca va las in compania lor pentru ca mosul (Ene) a ajuns intr-un final si ma trage de urechi ca e timpul sa dorm:)). V-am pupat!





16 comentarii:

  1. ma bucur ca te-am revazut.mi-a placut mult rochita! xxx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ma bucur si m-am simtit bine:).Ma bucur ca-ti place si mie imi place muuuult:D

      Ștergere
  2. dragut eveniment , ar fi bine sa fie in mai multe orase !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca te-am cunoscut, intr-adevar a fost o intalnire placuta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahhha stiam eu ca te stiu:)). Si eu ma bucur ca te-am cunoscut si sper sa ne revedem si cu alte ocazii:)

      Ștergere
  4. Waaa...eu nu te-am vazut :( Imi pare rau ca n-am reusit sa te salut. Poate oboseala si-a spus cuvantul :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca poate ne vedem la intalnirea din decembrie:). Te inteleg perfect;)

      Ștergere
  5. Ma bucur ca te-am vazut in rochita!Esti ravisanta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! daca nu erai tu nu aveam aceasta rochita suuuperba:D. Astept cu nerabdare aste rochite pe care sa le port cu aceeasi placere!:)

      Ștergere
    2. Vad ca ai primit mesajul meu ,in dublu exemplar.Nu-i bai...
      Cu multa placere,oricand!Si eu iti multumesc si esti binevenita!( raspund atat de tarziu pt ca nu prea am timp sa "bantui").Sa ne auzim cu bine!

      Ștergere
  6. Ma bucur ca te-am vazut in rochita! Esti ravisanta!

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter