Preferatele lunii octombrie


Fac cum fac si mereu intarzii cu postarea asta:)). Si tocmai am realizat ca din poza lipseste oja preferata si tare ma oftic! Promit sa o includ in preferatele acestei luni. Pana atunci,sa incepem prezentarile:

- Tangle Teezer
Peria minune care m-a intrigat inca de la inceput. Atat prin designul ei cat si prin faptul ca toata lumea (dar TOATA lumea) o lauda si o ridica in slavi. Curiozitatea nu mi-a dat pace si daca nu era targul Cosmetics Beauty Hair cu siguranta o comandam online. Norocul meu ca am gasit-o la targ (ii multumesc Dianei ca mi-a aratat standul, eu eram in stare sa trec de 10 ori pe langa el si sa nu-l observ)! De atunci o folosesc zilnic si trebuie sa recunosc ca e intradevar minunata! Pieptanatul a devenit o placere, fara dureri, fara sute de fire rupte, fara nervi.

-Chi- Silk Infusion
Cumparat tot de la Cosmetics Beauty Hair, la oferta cu doar 52 lei (spre ca-mi amintesc corect), este cu siguranta cea mai buna investitie din ultima vreme! Este un ulei care poate fi folosit atat pe parul umed cat si uscat, are un miros divin, lasa parul extra moale si stralucitor. De cand il folosesc parul parca se indreapta mai repede, nu se mai electrizeaza atat de mult ca in trecut si are un aspect sanatos,lucios. Il recomand tuturor!

-Paula's Choice- Lip Exfoliant with micro-beads
Il am de ceva timp,il folosesc in fiecare seara (aproximativ:P) si imi place mult,mult. Nu ma mai confrunt cu buze uscate,crapate sau cu aspect inestetic. De cand il folosesc buzele sunt fine,fine si mi-e mai mare dragul sa aplic seara balsamul de hidratare:). Nu mai vorbesc de rujul de pe timpul zilei...

-Avon- SuperShock
Am mai vorbit despre dragostea mea pentru creioanele SuperShock si va garantez ca sentimentele nu s-au schimbat! Sunt cremoase, pigmentate,rezistente...perfecte:D.

-Makeup For Ever- Aqua Cream nr 15
Cu el am trisat putin:P. Trebuia incadrat mai degraba la " preferatele saptamanii" dar cum nu fac astfel de postari...si cum l-am folosit in fiecare zi de cand l-am cumparat(in urma cu o saptamana), am decis ca-si merita locul in preferatele lunii:). Pur si simplu m-am indragostit de el! Nu spun mai mult, ii voi face un review detaliat si bine meritat:D.

-Rimmel- ScandalEyes Show Off
Desi nu sunt deloc pretentioasa cand vine vorba de mascara si pentru mine toata fac treaba buna insa acesta m-a surprins! Se lupta pentru pozitia nr 1 cu Max Factor 2000 calorie (preferatul meu)...ramane de vazut care va castiga:). Momentan il folosesc cu drag si ma bucur de gene lungi si voluminoase.

- Rimmel- ruj colectia Kate Moss nr 12
Un corai superb, pigmentat, hidratant. Nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult:)). L-am folosit cu mare placere luna ce tocmai a trecut. Cu sigunta voi mai cumpara cateva nuante din colectia asta,mai ales datorita raportului calitate-pret (20 lei). Merita!

Sper ca postarea mea v-a inspirat si v-a convins sa dati o sansa acestor produse (in caz ca nu le-ati incercat inca). Va pup!




13 comentarii:

  1. dragute produsele, sa-ti placa in continuare iti doresc! :*
    eu ma oftic ca nu am reusit sa ajung la targ :( am ramas fara bani fix in weekend-ul acela :( de mult vanam tangle teezer, cred ca e printre putinele perii pe care nu le-am incercat :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foooarte tare!!Cu prima ocazie trebuie sa o iei,mai ales tu ca ai parul cret! Siiigur iti va usura viata, la mine asa a fost:D

      Ștergere
    2. urmaresc pagina ca sa vanez redueri :D eu ma pieptan doar dupa baie, asa reusesc sa evit umplerea podelei cu par rupt :(

      Ștergere
  2. cred ca tocmai m-ai convins sa cumpar Scandal'Eyes Show Off! ii dadeam tarcoale de cateva saptamani, dar acum cand am citit ca-l consideri pe aceeasi linie cu 2000 Calories, TREBUIE sa-l incerc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuuu o sa-ti placa mult:D. Eu am ramas uimita ca mi-a placut de la prima aplicare. De obice un rimel imi place abia dupa ce se usuca putin, la primele folosiri e prea apos,nu face treaba buna. Ei bine,acesta s-a comportat foarte bine inca de la inceput:).
      O sa-mi recumpar 2000 Calorie si le voi face un review comparativ.

      Ștergere
  3. Hmm , o sa incerc si eu uleiul de la chi candva ;D

    RăspundețiȘtergere
  4. Rujul Rimmel l-am cumparat si eu dupa ce l-am admirat la tine si il ador! :D Iti raman datoare pentru recomandare. As incerca si mascara, desi tocmai am luat una de la Essence (cam slaba, chiar si pentru mine), asa ca mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe,n-ai pentru ce si tu mi-ai recomandat mie atatea:D. De la Essence n-am incercat decat un luciu de buze care e bun,dar nu ma da pe spate. Cand il termini pe acela,sa-l ai in vedere pe cel de la Rimmel;). Te pup!

      Ștergere
  5. Da, da, m-a inspirat :)) Deja am notat pe un post it Tangle Teezer-ul, Chi Silk Infusion si un ruj de la Rimmel! Eu de obicei imi pun parul pe moaţe seara, ca sa fie voluminos si ondulat, dar cateodata dau rateuri si arata nasol buclele la varfuri. Crezi ca m-ar ajuta Silk Infusion ca sa le domolesc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles ca te-ar ajuta:). Il poti aplica dimineata dupa ce iti aranjezi buclele,doar pe varfuri.Nu ingrasa parul si cu siguranta iti domoleste firele rebele, insa nu iti ia din volum;). Rujurile Rimmel sunt o mare descoperire, calitative si la un pret imbatabil!

      Ștergere
  6. Trebuie sa incerc si eu un ruj din colectia Kate Moss pentru Rimmel:)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter