Essie- Topless and Barefoot DUPE


Essie- Topless and Barefoot este o oja foarte laudata pe Youtube. Nu sunt o mare iubitoare de oje "culoarea pielii", prin urmare nu prea am inteles isteria din jurul acestui lac de unghii. 
Asta pana de curand, cand am gasit-o in stoc la Beauty in The Bottle si am zis sa-i dau o sansa. Este un nude-roz cremos, foarte frumos si elegant.Recunosc, acum inteleg de ce este atat de laudata: nu gasesti usor  o astfel de nuanta!V-o recomand cu toata caldura. Pret 34 lei.
Totusi daca nu doriti sa dati aceasta suma pe o oja, am o varianta pentru voi!
Cred ca stiti deja ca ojele sunt placerea mea vinovata si nu ma pot abtine de la a cumpara "fara numar". Pe Essence- Cotton Candy (9 lei) am cumparat-o din impuls,ca prea era draguta si nu strica la colectie:P. Nici nu mi-am dat seama cat este de asemanatoare cu Essie...
Nu mica mi-a fost mirarea cand am ajuns acasa si am realizat ca sunt aproape IDENTICE!


Diferenta dintre ele este foarte,foarte mica. Daca te uiti foarte atent observi ca Essence este o idee mai rozalie, insa nu este o diferenta notabila. Pozele vorbesc de la sine!
Ambele se aplica frumos, se usuca rapid si arata senzational pe unghii. 
Care rezista mai mult? Inca nu stiu, dar vom afla curand:)



Essie- (2 straturi) Essence- (3 straturi)


Vremea nu a fost deloc prietenoasa astazi, prin urmare pozele nu sunt cele mai reusite:(. Totusi sper sa fie suficient de clare cat sa vedeti asemanarea izbitoare dintre ele! 
Ce parere aveti?

UPDATE: La caitolul rezistenta nu exista nicio diferenta! Ambele rezista pe unghii timp indelungat:D

24 de comentarii:

  1. chiar seamana :) si sunt curioasa care tine mai mult , sa vad care-si da cu firma-n cap :))) nu-si da nimeni seama ca ai 2 tipuri de oja pe unghii :) cred totusi ca Essence in 3 straturi .. o sa crape mai repede

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi face un update peste cateva zile si vom vedea care si cum:P

      Ștergere
  2. De unde ai cumparat oja Essence? Se gasesc produse de la ei in Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gasesti Essence la metru Unirii, jos (intre unirii 1 si unirii 2). E un magazin in fata MC-ului cu de toate, printre care si produse Essence:).

      Ștergere
  3. da seamana, din ce am testat eu essence nu are rezistenta prea mare. Sa stii ca si eu ma fac rar cu oje nude.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan nu s-a ciobit niciuna:D. Luna asta am luat toate ojele nude pe care le aveam la rand, din cauza ambulantei:P. De saptamana viitoare revin la sclipiciurile mele:))

      Ștergere
  4. Nu se vede diferenta de nuanta intre ele si pentru 8-9 lei eu zic ca merita, chiar daca poate nu o sa reziste la fel de mult pe unghii ca si celebra Essie.
    Iar tie iti vine super nuanta ;)
    By the way ieri erai data cu fond de ten?
    Daca da de care?
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa zic si eu:).
      Daaaa, eram data cu Revlon-Colorstay. L-am cumparat de pe okazii.ro (caci nuanta mea nu se gaseste la noi si am gasit o tipa care le are aduse din state). Daca vrei iti zic numele tipei. Sunt foarte multumita de el, ii voi face si review curand:).Te pup!

      Ștergere
    2. Chiar te rog sa-mi zici numele ei si cum dau de ea.
      Te pup

      Ștergere
    3. O gasesti pe okazii.ro(sper ca e fata, dar parca asa-mi amintesc:P). Numele este grigo2000ro. Nuanta mea este 310-Warm Golden. Are multe nuante disponibile:)

      Ștergere
  5. Seamana foooarte bine. E o culoare frumoasa, indeed. Pensula de la Essence imi place mai mult decat cealalta. E mai lata si imi da senzatia ca m-as descurca mai bine cu ea. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am decurcat bine cu amandoua...n-as putea spune ca pensula uneia e mai bune decat a celeilalte. Dar am tinut sa le pozez pentru a se vedea clar si diferenta asta:).

      Ștergere
  6. Wow, cat e de frumoasa :X SI nu e paroape deloc diferenta intre ele...
    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Seamana foarte bine si probabil rezista amandoua la fel de mult :P
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, momentan nu s-a ciobit niciuna. Voi face un update oricum;)

      Ștergere
  8. Mi-am luat si eu essence dupa ce ti-am citit postul:D...e absolut superba :)

    RăspundețiȘtergere
  9. superba oja, superbe unghiile. Ma intreb cum le mentii asa frumoase...faci si tu treburi casnice?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place:). Sa stii ca nu fac nimic special, sunt pur si simplu norocoasa:P. In privinta treburilor, nu-ti spun decat ca lucru pe ambulanta Smurd...treburile casnice sunt de vis pe langa treburile de pe ambulanta;).

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter