Orly spring-summer collection

Miercuri am avut placerea sa particip la un eveniment tare,tare frumos, organizat de Rowe Romania si anume: lansarea noilor colectii de primavara-vara marca Orly!
Stiti deja ca ojele sunt slabiciunea mea, "placerea mea vinovata", prin urmare va puteti inchipui extazul de care am dat dovada. Pe unde te uitai,vedeai numai sticlute de oja ,care mai de care mai colorate, mai sclipicoase,mai frumoase. M-am simtit precum un copil in fata unui raft plin cu bomboane lasat sa infulece pe saturate!
Am fost incantata de prezenta Gabrielei Cristea,care ne-a impartisit dragostea ei pentru lacurile Orly, dar mai ales de Sam Biddle (trainer international Orly) care ne-a prezentat istoria brand-ului si noile colectii.
Am aflat o multime de lucruri interesante! Jeff Pink a lansat acest brand in 1975. Stiati ca "Orly" vine de la numele sotiei lui? Si ca tot el a inventat manichiura french? 
Recunosc, eu habar n-aveam!:P


 "Mash Up" este colectia de vara si vine cu 6 nuante noi, potrivite pentru toate gusturile.

 Colectia de primavara se numeste "Hope and Freedom Fest". O colectie originala,sclipicoasa in mare parte si cu nuante superbe! 

 Shade Shifter este un gel cameleonic care-si schimba culoarea in functie de temperatura.La cald,devine incolor, la frig nuanta se inchide. O oja inedita pe care abia astept sa o incerc!:)

Orly nu se rezuma doar la oje! A lansat si o gama pentru ingrijire si hidratare pe baza de ulei de argan. 


 GelFX- manichiura semipermanenta vitaminizanta. 60 de nuante superbe, acum la doar 59 lei.



Voua sa plac ojele Orly? Ce parere aveti despre noile colectii? 
Eu deja am pus ochii pe multe dintre noile culori, dar mai ales pe Shade Shifter! Trebuie sa-l incerc!:)

7 comentarii:

  1. Toate ojele lor sunt superbe...ce frumos ca ai avut ocazia de a merge la lansare. Si pe mine ma tenteaza Shade Shifter dar si colectia de vara:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am bucurat mult ca am avut ocazia sa merg:). Daaaa, visez la Shade Shifter zi si noapte!

      Ștergere
  2. Eu am de la ei uleiul de cuticule şi un top coat. Ambele sunt to die for.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, si eu am ulei de cuticule,base coat si top coat (cred ca aceleasi ca si tine) si sunt foarte multumita:).

      Ștergere
  3. Ce bine arata produsele Orly! Nici nu am stiut ca de ei a fost inventata manichiura french. Culorile vesele mi-au bucurat privirea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect! Abia astept sa inceapa Cosmobeauty si sa dau iama in toate ojele de acolo:))

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter