Concurs L'oreal Paris

Sunt extrem de incantata sa va anunt ca ma regasesc printre cei 20 de semifinalisti ai Scolii de Beauty Blogging L'oreal Paris! 
Este pentru prima data cand un articol imi este citit de catre un juriu competent si in final apreciat, caci iacata-ma printre semifinalisti! Nici ca se putea o rasplata mai buna pentru munca, energia si pasiunea depusa in acest coltisor virtual.

Si lucrurile nu se opresc aici! Va urma un nou articol in urma caruia voi afla daca ma regasesc printre cele 10 finaliste. Pana atunci, L'oreal Paris Romania mi-a dat sansa sa organizez un concurs pentru voi! 
Daca ma voi numara printre finalisti, una dintre voi va participa alaturi de mine in data de 28 octombrie, la un seminar de Tendinte sustinut de Alex Abagiu!
In caz ca nu voi fi finalista, castigatoarea va primi un pachet de produse in valoare de 100 lei.


Ce trebuie sa faceti pentru a participa?
- Sa-mi lasati un comentariu in care sa spuneti in maxim 5 randuri care este produsul L'oreal preferat si de ce. Nu uitati sa specificati adresa de e-mail.

Va puteti inscrie doar o singura data, pe un singur blog si mi-ar face mare placere daca l-ati alege pe al meu! De asemenea, daca va place Dee's Boudoir si vreti sa ma sustineti, ma puteti vota in aplicatia Scoala de Beauty Blogging L'oreal. Sunt inscrisa cu numele meu: Filip Andreea.

Concursul incepe astazi si se va incheia pe 21 octombrie, urmand ca pe 23 sa anunt cine e castigatoarea si bineinteles, premiul pe care urmeaza sa-l primeasca.
Astept comentariile voastre! Succes!

9 comentarii:

  1. Buna Andreea :P

    Produsul meu preferat este rimelul L'oreal Million Lashes deoarece sunt zile cand il aplic doar pe el si totusi ma simt la fel de sexy si increzatoare ca-n zilele in care port un machiaj complet. Este un produs acceptabil ca pret, accesibil si cu un efect surprinzator.
    Mi-a facut mare placere sa ma inscriu pe blogul tau :) si m-as simti onorata sa te insotesc daca mi-ar permite programul.

    O zi buna!

    Cu drag,
    Irihoney

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari si multa bafta!
    Daca e vorba de produsele L'oreal am zis sa ma inscriu si eu.
    Produsul meu preferat este si va ramane rimelul Volumissime. Chiar daca am incercat mai multe, la fiecare dezamagire imi dau seama ca este cel mai bun rimel in cazul meu. Imi ofera exact ce au nevoie genele mele; arcuire, definire si principalul volim. Pacat ca in ultimul timp se gaseste atat de greu.
    mail:dobindatatiana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsul meu preferat de la L'oreal este fondul de ten Accord Parfait. L-am folosit de nenumarate ori si mereu a aratat impecabil. Poate acoperi f bine un ten cu ceva probleme sau poate uniformiza tenul aplicat intr-o cantitate mai mica pt un look natural. De asemenea, face fata cu brio atat sezonului cald, cat si celui rece.

    mail: raisachirita@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna!

    Felicitari ca te numeri printre semifinalisti si sper ca te vei numara si printre finalisti! Tin pumnii!

    Produsul meu preferat este rimelul Telescopic varianta waterpoof pentru ca iti transforma genele - le alungeste uimitor si este foarte rezistent. Imi place pentru ca majoritatea rimelurilor waterproof incercate m-au dezamagit, desi erau rezistente nu ofereau nici un alt efect de curbare, alungire sau volum.

    Nume: Georgiana Popa
    Email: georgiana_popa@ymail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Andreea,
    Produsele Loreal sunt preferatele mele.
    Cel mai iubit dintre ele este fondul de ten Nutri Lift Gold. Este un fond de ten usor de aplicat, are o textura cremoasa, nu incarca tenul, porii, iar finishul este minunat. Dupa fiecare aplicare sunt incantata de rezultatul obtinut. Tenul meu arata minunat, natural.
    Iti urez success in continuare si sa auzim numai de bine!
    Corina Gheorghe

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari si multa bafta in finala!
    Cel mai iubit produs L'oreal,caruia ii sunt fidela de ani buni este,fara indoiala, rimelul l'oreal telescopic false lash pentru ca imi ofera alungire,curbare si megavolum.

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh nici nu stii cat ma bucur pentru tine! Stiu ce inseamna sa muncesti cu drag si sa iti vezi munca apreciata la un nivel profesional, nu pot decat sa te felicit si sa te sustin! :D
    Iubesc L'Oreal dintotdeauna, mai ales de cand cu adolescenta si ingrijirea tenului. Multe demachiante imi innebuneau acneea, pana sa ma intalnesc cu L'Oreal. Demachiantul si lotiunea tonica de la ei curata in profunzime si pentru un ten sensibil sunt minunate! Pe de alta parte, m-am indragostit de rujul Rouge Caress nuanta Innocent Pink! In zilele urmatoare o sa dau o fuga pana la mall sa imi mai iau unul ca tocmai ce l-am consumat pe ultimul.

    Sincer, la cate lucruri bune am citit despre rimelul Telescopic, o sa il iau o data cu rujul! :)) Te pup!
    mail: the_ellena@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Produsul meu preferat fara care nu pot traii ( deoarece il folosesc o data la doua luni !) este Casting Crème Gloss. Ma bucur ca este fara amoniac, acopera foarte bine firele albe si produce reflexii ultra-glossy încantatoare.Imi place pentru ca reda parului o culoare irizanta cu reflexii stralucitoare si vizibile, cu un rezultat foarte natural si durabil.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Andreea,
    Felicitari si muuuuulta bafta!!!!!!!!!
    Produsul meu preferat de la L'oreal este Glam Shine Fresh Gloss.
    Imi place ca are efect de marire a buzelor, aplicatorul este in forma de inima si este foarte usor de folosit si ca are o formula non-lipicioasa.
    Te pup
    Mituletu Oana

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter