Beauty Bloggers meeting (part 2)

Sambata a avut loc a 2-a mare intalnire a bloggeritelor de beauty. M-am bucurat nespus cand am primit invitatia, stiam ca va fi un eveniment interesant data fiind exeperienta placuta avuta la prima intalnire de anul trecut.
Cum activez in blogosfera de peste 3 ani, pe multe dintre colege le cunosc deja, deci pot spune (si nu exagerez deloc) ca m-am simtit ca in familie. 
Stiu cat este de greu sa tii un blog in viata, stiu cata munca implica si cat de mare e responsabilitatea fata de cititori, asadar, nu pot decat sa le admir pe aceste fete minunate si sa le citesc in continuare cu drag. 
"Vinovate" pentru evenimentul cu pricina au fost Ioana, Cristina si Larisa. Le multumesc pe aceasta cale pentru efortul depus si pentru numeroasele surprize cu care ne-au bucurat.
Locul intalnirii a fost restaurantul Jackie'O, o locatie tare frumoasa si eleganta. Totul a fost bine gandit, bine organizat, nu am avut timp sa ne plictisim in cele 8 ore cat am stat acolo. Daaa, 8 ore...si as mai fi stat daca se putea:))!!


Asa cum am spus, am avut pare de foarte multe surprize, ne-am rasfatat cu manichiuri chic, tratamente faciale inovatoare (LPG) si am invatat o gramada de lucruri utile de la speakerii invitati:

Alex Nicolaica (Digital Manager Lóreal Paris) ne-a vorbit despre Scoala de Beauty Blogging Lóreal, despre campaniile in online si despre colaborarile cu bloggeri.


Gina Aron (Trainer BeautyOne pentru CHI si Labelm) ne-a povestit despre procesul de colorare a parului si ingrijirea corecta a podoabei capilare.


Mirela Vescan (Makeup Artist Rimmel London) ne-a vorbit despre trend-urile in makeup pentru noul sezon, greseli des intalnite si ne-a oferit cateva pont-uri pentru viitoare articole.


Luminita Dumitru (Trainer Skincare TopLine) ne-a impartasit din secretele ingrijirii tenului dupa varsta de 20 de ani si nu numai.


Laura Popescu si Iulia Badita (Inglot Romania) ne-au prezentat produsele Inglot si ne-au raspuns tuturor intrebarilor.


Bianca Nutu (Beauty editor The One) a dezvaluit secrete din spatele meseriei de beauty editor in print, ne-a impartasit parerea despre beauty blogging-ul din Romania si ne-a dat o multime de sfaturi utile.


Raluca Popescu (Trainer Xtreme Lashez si Makeup Artist Lóreal Paris) ne-a povestit despre extensiile de gene fir cu fir.

Dress code-ul evenimentului a fost Red&Glitter. Cu rosul m-am descurcat, cu glitter-ul am stat mai prost, insa am rezolvat rapid problema cu manichiura OPI, facuta ad-hoc.







Am primit o multime de cadouri si tin sa multumesc: Jackie'O Ristorante, Yves Rocher, Sephora, Topline (Academie, OPI, Alessandro, LPG, Moroccanoil), Beauty ONE (CHI, label.m, Paese, Biosilk, Bruno Vassari), Inglot, Wella, Melkior, B.U., Elmiplant, Max Factor, L’Oreal, Coty (Rimmel London, Astor, Miss Sporty, Nicole by OPI),  Aria Estetic, CrioBio, Dove, Orly, Raluca Popescu Make-up & Eyelash Studio şi Xtreme Lashes.

Pentru poze ii multumesc frumoasei Diana!


N-am cuvinte suficiente pentru a va descrie cat de frumos a fost. Fetele s-au intrecut pe sine si au organizat un eveniment superb! Abia astept sa va povestesc despre produsele primite:).
In final, nu pot sa spun decat, ca-s tare mandra ca fac parte din blogosfera de beauty din Romania!!

10 comentarii:

  1. Imi place tare mult ca va intalniti toate si impartasiti experiente, cadouri si sfaturi. Mi-ar fi placut sa fiu si eu printre voi, cred ca e tare placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa e palaria!! unde gasesc si eu una la fel? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh , ce inițiativă frumoasă! ♥ Mă bucur să aud că ți-a plăcut , sper să mai ai parte de asemenea momente!
    Te pup! :*

    Dacă ești interesată , am făcut un anunț:
    http://gabriela-popescu.blogspot.ro/2013/12/anunt-pun-comanda-la-zoeva.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna!
    Doresc sa aflu cine este doamna sau domnisoara in fusta rosie din poza care este sub "Bianca Nutu (Beauty editor The One) a dezvaluit secrete din spatele meseriei de beauty editor in print, ne-a impartasit parerea despre beauty blogging-ul din Romania si ne-a dat o multime de sfaturi utile."
    Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter