black&red

Am primit multe intrebari despre tinuta pe care am purtat-o sambata trecuta la Beauty Bloggers Meeting si m-am gandit ca cel mai bine va lamuresc printr-o postare. Dress code-ul evenimentului a fost Red&Glitter, lucru care m-a panicat putin caci am realizat stupefiata ca nu prea am haine rosii. Ma rog, am un palton rosu, dar ala nu se pune:P.
Am dat fuga in magazin si mi-am ales fusta de mai jos, rosie cu imprimeu tartan, ca tot e in trend iarna asta. Odata cu fusta am cumparat si palaria, caci visam de mult timp la una de genul asta:).
Partea amuzanta este ca aproape toata tinuta mea a fost alcatuita din hainute marca Koton. Mi-am dat seama abia acum, cand am verificat etichetele:)). Imi place Koton, in magazinele lor gasesti mereu lucruri frumoase la preturi bune.
Nu am stat prea mult pe ganduri cand am alcatuit outfit-ul, am vrut ca fusta sa fie elementul central. Am adaugat palaria pentru un aer elegant si sosetele gri pentru a imblanzi vizual negrul.
Totusi, daca stau sa privesc obiectiv, trebuie sa recunosc ca palaria a facut totul! Fara ea, tinuta n-ar fi fost atat de spectaculoasa. Asadar, nu ignorati palariile, nu ezitati sa le purtati, va vor scoate instataneu din anonimat!

palarie eleganta

chic outfit
 Palarie, pulover, blana si fusta- Koton
Soseste- Asos
Botine- New Look




8 comentarii:

  1. Andreea, unde ai gasit acea palarie ? mi-as dori si eu una. Mai stii unde ai gasit-o? cat a costat?
    Iti sta PERFECT cu ea si restul outfit-ului. Zzzuper! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana am luat-o de la Koton cu 60 lei:). Nu stiu daca mai gasesti pe negru, dar siiigur au pe visiniu. E tare frumoasa si aia:). Te pup!

      Ștergere
  2. Multumesc pentru raspuns! o s-o caut. S-o porti sanatoasa in continuare! este superba si iti sta tare bine cu ea! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Sper sa-ti gasesti si tu una, asa ca fuga la Koton! Merita! Pup!

      Ștergere
  3. A true lady!
    Imi place mult stilul tau vestimentar!
    Eu mi-am luat prima palaria anul acesta si de voie/de nevoie o port des. Desi mi se par dusmanii parul cu tendinta de ingrasare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Pe mine cel mai mult ma enerveaza ca-mi strica freza:)). Dar nah, se poarta si daca tot ne place si ne sta bine, ne sacrificam:P.

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter