Ghid de cumparaturi - idei de cadou

A mai ramas fix o saptamana pana la Craciun, deci suntem pe ultima suta de metri in ceea ce priveste goana dupa cadouri. Cu totii avem cel putin o femeie importanta in viata noastra, fie ca e vorba de mama, iubita, sora sau prietena. Este o persoana draga, pe care-o iubim mult si vrem sa-i facem un cadou special. Ne punem creierasele la lucru si incercam sa gasim cadoul perfect. Presiunea si stresul isi spun cuvantul, dar nimic nu mai conteaza in afara de zambetul mult asteptat de pe fata acelei femei cand va deschide cadoul nostru. 
De obicei situatia asta se aplica in cazul barbatilor, insa nu e o regula (am patit-o eu de curand). E tare stresant sa nu stii ce cadou sa cumperi, asa ca, m-am mobilizat sa fac o mica lista de sugestii personale.
Cele de mai jos sunt produse pe care eu le iubesc si le folosesc cu drag, neincetat. Consider ca-si merita banutii pe deplin si reprezinta un posibil cadou de succes.

JOICO- Grab+Go travel pack
Cand vine vorba de ingrijirea parului, Joico este de departe brand-ul meu favorit. Deloc ieftin, dar foarte eficient si calitativ. Gama K-Pak este cu siguranta cea mai apreciata. Setul de mai jos este potrivit pentru orice doamna/domnisoara, indiferent de varsta. Cu toatele ne ingrijim parul si sigur ne-am bucura sa primim un astfel de kit.
Contine: 
-sampon K-Pak -50 ml
-balsam K-Pak - 50 ml
-masca Deep Penetrating Reconstructor (preferata mea)- 50 ml
-ulei pentru styling K-Pak color therapy - 21,5 ml
Nu stiu sa va spun pretul, insa stiu sigur ca pana pe 22 decembrie, Topline ofera reduceri intre 50-70% la mai toate produsele (inclusiv Joico). Merita sa aruncati un ochi.

joico k-pack kit

MoroccanOil Treatment 
Un alt produs pe care-l consider esential in ingrijirea parului si fara de care eu nu pot trai, este uleiul MoroccanOil. Nu cred ca exista femeie care sa nu si-l doreasca (in caz ca nu-l are deja) si cu siguranta ar fi un cadou foarte apreciat. Potrivit pentru toate tipurile de par, hraneste si hidrateaza firul, lasand parul moale si suplu, fara sa-l ingrase. 
Daca-mi amintesc bine, costa aproximativ 200 lei/ 100 ml. La prima vedere pare scump, dar va garantez ca nu e deloc asa. Nu am consumat nici macar jumatate dupa 1 an intreg de folosire constanta. Merita!

ulei moroccan

Yves Rocher- Cacao Collection
Am primit produsele la Beauty Bloggers Meeting si nu mi-a trecut nicio secunda prin cap ca ma voi indragosti atat de tare de ele. Miros senzational! E minunat sa iesi din dus mirosind a ciocolata si zmeura, iar apoi sa-ti hidratezi pielea cu laptele de corp care miroase....tot a ciocolata si zmeura:). 
Cele 2 produse reprezinta un cadou "delicios" pentru orice femeie!
Gelul de dus costa 13,90 lei, iar laptele de corp, 24,90 lei.

yves rocher cacao

Guinot- Hydrazone
Am tot vorbit despre cat de mult iubesc crema asta. Orice femeie care se ingrijeste foloseste creme si sunt sigura ca orice femeie s-ar bucura sa o primeasca pe aceasta. Consider ca este un cadou rafinat, perfect pentru o femeie pretentioasa. 
Costa in jur de 300 lei (sper sa nu ma insel), dar in perioada asta sigur o gasiti la reducere, datorita Targului de Craciun ce se desfasoara in magazinul Topline, unde gasiti reduceri masive la mai toate produsele.


Sephora- It Palette Smokey
Pentru doamnele si domnisoarele care iubesc machiajul, nu exista cadou mai protivit decat o trusa de farduri. Propunerea mea este It Palette din noua colectie Sephora. Ador trusa asta! Am realizat tot felul de machiaje cu ea, atat de seara cat si de zi. Vine la pachet cu o pensula cu 2 capete si un creion negru Sephora. Fardurile sunt fine, pigmentate si rezistente. 
Un cadou care sigur ar aduce zambetul pe chipul oricarei femei!
Pretul este in jur de 120 lei (daca-mi amintesc bine).

sephora it palette

MAC- Ruby Woo
Am atasat poza cu rujul Illamasqua pentru ca este rujul meu rosu preferat, dar cum la noi nu se gaseste si transportul dureaza mult, nu e o idee buna de cadou. Propunerea mea este rujul Ruby Woo de la Mac. 
Nu puteti da gres cu un ruj rosu clasic, mat si calitativ! Indiferent ca-l foloseste des sau mai rar, este un must un colectia oricarei femei.
Pret- 92 lei.


MAC- Blactrack gel eyeliner
Un alt produs indispensabil pentru orice iubitoare de makeup: tusul. Blacktrack de la Mac este de departe cel mai bun dintre toate cate am incercat de-a lungul timplui. O idee excelenta de cadou, mai ales daca femeia care urmeaza sa-l primesca adora machiajele dramatice, sau foloseste des creionul/tusul negru. Sigur va aprecia un asemenea produs!
Pret: aproximativ 80 lei.

mac blacktrack

The Balm- Cabana Boy
Nu puteam sa nu trec in revista si un blush. Nu l-am ales intamplator pe acesta, ci din motive bine intemeiate. Este un produs bun, pigmentat, de calitate, se potriveste oricarei nuante de ten si mai are si un ambalaj cute:).
Un cadou mic si dragut, dar foarte util.
Pret -57 lei

blush the balm

OPI mini Collections
Ultimele, dar nicidecum cele din urma, seturile de oje mini OPI. Suntem femei, ne place sa avem unghiile colorate, iar un set din noua colectie, nu poate decat sa ne bucure. Aveti de unde alege, asa ca va recomand sa nu ocoliti standurile de oje atunci cand sunteti in cautare de cadou.
Pret- intre 70-100 lei (depinde de unde le cumparati si de promotiile curente).

set oje

Acestea sunt propunerile/ideile mele de cadou pentru Craciun. Sper ca v-au placut, dar mai ales ca v-au fost de folos! Spor la cumparaturi!

16 comentarii:

  1. Unde este acest magazin Topline? In Bucuresti? Multumim Andreea pt aceasta lista inspirationala. Daca ma ajuti si cu adresa magazinului Topline e cu atat mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Bucuresti, la Unirii. Pe bulevardul Regina Maria. Spor la cumparaturi! Nu uita, targul tine pana pe 22 decembrie;).

      Ștergere
  2. Multumim pentru sugestii,nu stiam de targul Topline.Cu siguranta voi trece pe acolo!te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au fost de folos. Spor la cumparaturi! Pup!

      Ștergere
  3. produse cu adevarat utile si frumoase. mersi!

    RăspundețiȘtergere
  4. trusa de la Sephora e geniala!
    chiar si gelul de dus ar fi o surpriza placuta pentru oricine:)

    tocmai am dat drumul unui giveaway pe blogul meu,

    would you like to join it?
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/2013/12/giveaway-de-craciun-castiga-o-pereche.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, trusa chiar imi place mult si cred ca-i voi face un review curand. Multumesc pentru invitatie!

      Ștergere
  5. Si eu m-am autocadorisit cu gelul de dus cu portocale si cacao, daca aveau si lapte de corp in gama, era perfect.
    Utile sugestiile tale, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cel cu portocale nu l-am incercat, dar e trecut in wish list! Ma bucur ca ti-au placut! Pup!

      Ștergere
  6. ce de bunatati, uleiul il vreau :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,da, uleiul e cea mai buna investite din cate am facut vreodata:D.

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter