Iti multumesc!

Astazi este ziua de nastere a celui mai important om din viata mea!
Candva, cu aproape 27 de ani in urma, eram una si aceeasi persoana. Era doar ea, iar eu cresteam tacit inauntrul ei. Avea doar 20 de ani, era practic un copil…ce urma sa aiba la randul lui un copil. N-a fost nimic planificat. O greseala tinereasca ce s-a soldat cu urmari permanente, iremediabile si care a trezit-o instant la realitate cand a fost parasita de tatal copilului. Nici nu pot sa-mi inchipui cat de greu trebuie sa fi fost! Este ingrozitor sa te trezesti data afara din casa impreuna cu sugarul de 2 luni in brate, pe motiv ca "nu esti suficient de buna pentru el". Interesant e ca nici urmatoarele 5 neveste n-au fost suficient de bune…dar asta este o alta poveste.

Si uite asa, mama, am ramas doar noi doua. Si stiu ca ti-a fost greu, stiu ca n-ai avut parte de dragostea la care visai, stiu ca te-a dezamagit, dar in final, a fost unul dintre cele mai bune lucruri care ni s-au intampla. Nu am avut niciodata nevoie de el, ne aveam una pe celalata!
Pentru mine ai fost mereu suficient. Ai reusit sa suplinesti cu brio orice gol si ai avut grija sa nu-i simt niciodata lipsa.
Te-ai sacrificat mereu, te-ai lasat deoparte pe tine si nevoile tale pentru a-mi asigura mie totul. Sunt sigura ca nici pe vremea aia nu era usor sa intretii un copil dintr-un singur salariu, dar cu toate astea mie nu mi-a lipsit niciodata nimic. Ai vrut sa am tot ceea ce nu ai avut tu si te asigur ca ai reusit!
Ai avut grija sa ma cresti frumos, sa ma educi si sa-mi asiguri un viitor cat mai bun. M-ai indrumat in viata dar in acelasi timp m-ai lasat sa fac propriile alegeri. Iar atunci cand calea s-a dovedit gresita m-ai incurajat sa o iau de la capat fara sa privesc in urma…asa cum tu ai facut de atatea ori! M-ai invatat sa nu ma las doborata de nimeni si nimic, sa am incredere in mine si sa fiu puternica.
In acelasi timp m-ai invatat ca o femeie trebuie sa fie mereu ingrijita si eleganta. Ghici de la cine am mostenit pasiunea pentru beauty!

Am crescut impreuna, am invatat una de la cealalta si in pofida multelor greutati intalnite de-a lungul drumului, am fost mereu unite. Intre noi exista o legatura extrem de puternica, care nu se va destrama niciodata! 
Faptul ca diferenta de varsta nu e mare, a fost mereu un plus si a ajutat la consolidarea legaturii. Mereu m-am mandrit cu mama mea tanara, frumoasa si cool. Ne despart 20 de ani, dar nu de putine ori am fost confundate ca fiind surori.
In final, lucrurile s-au aranjat frumos, nu-i asa?

Vreau sa-ti multumesc pentru tot ce ai facut si inca faci pentru mine. Ca ma sustii, ma intelegi si ma iubesti necoditionat. Imi doresc sa fii mereu mandra de mine!
La multi ani mami! Te iubesc mult!


23 de comentarii:

  1. La multi ani mamei tale! Ce postare frumoasa! Bravo pentru felul in care te-a crescut!

    RăspundețiȘtergere
  2. La muuuuuuuulti ani fericiti! Chiar ca e frumoasa :) Sa fiti sanatoase amandoua si fericite si sa va iubiti inca vreo 5 vieti de-aici incolo! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!
    M-a pocnit bocitul, am trecut acum 16 ani prin aceeasi poveste.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani fericiti impreuna! Ies repede d-aici ca deja cred ca mi-a intrat ceva in ochi,,,

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok, cineva a taiat ceapa pe aici si mi-au dat lacrimile :) .. La Multi Ani mama lu` Deea!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. la multi ani doamnei, salutari din partea mea ! sa fiti mereu unite.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu cine m-a pus sa citesc la munca ... Ce postare emotionanta! Felicitari pentru mama ta si modul frumos in care te-a crescut! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani mamiciii tale :X

    Te pup, Dee :*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. ce frumos! m-am emotionat tare citind... la multi ani minunati mamei tale si felicitari pentru felul in care te-a crescut! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani mamei tale! Ai scris asa de frumos si mi-o imaginez pe mama ta cat de fericita a fost cand a citit aceste randuri. Sa fiti mereu impreuna si la fel de unite! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani mamei tale si cinste ei pentru tot ce a facut in viata! Mai ales pentru ca a crescut asa o fata ca tine! M-a emotionat puternic povestea ta, mai ales ca si mama si eu am trait ceva asemanator! Sa-ti traiasca si sa va bucurati impreuna de clipe minunate!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos!:) M-ai emotionat....
    La multi ani mamei tale si felicitari pentru relatia frumoasa pe care o aveti!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani mamei tale, Andreea! Sa fie sanatoasa si mereu mindra de tine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt sigura ca mama ta va plange cand va citi asta,m-am emotionat eu dar pai ea:D
    La multi ani mamei tale!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani sanatosi si fericiti mamei tale! Emotionanta postare :*

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani cu sanatate ii doresc si eu mamei tale!
    Te-a crescut frumos, sunt convinsa ca ii vei da mereu motive de mandrie!
    De suflet postarea aceasta...:)

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani mamei tale!
    Ai scris foarte frumos, chiar m-ai emotionat!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mi-au dat lacrimile de vreo 3 ori pana am ajuns la finalul postarii... La multi ani mamei tale!

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani frumosi impreuna, aratati minunat amandoua. M-a emotionat povestea voastra, felicitari pentru toate reusitele!

    RăspundețiȘtergere
  20. La multi ani mamei tale, cu multa sanatate! Si felicitari pentru ce a facut pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ma bucur extrem de mult ca v-a placut si va multumesc frumos pentru urari! Si mama va multumesc mult! Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  22. Nemaipomenit....ești un copil minunat Andreea la fel ca mama ta .La mulți ani om frumos multa sănătate fericire și tot binele din lume.

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter