Perfect red lips

Rujul rosu este acel ajutor de nadejde atunci cand vrei sa te simti sexy, acel accesoriu care nu se va demoda niciodata, acel manifest al femeii puternice si independende, constienta de propriu sex-appeal, acel instrument al seductiei, acea culoare pasionala care atrage toate privirile. 
Sunt convinsa ca nu exista femeie pe lumea asta care sa nu detina macar un ruj rosu! Unele il purtam mai des, altele mai rar, insa cu toatele ne bazam pe el atunci cand ne dorim sa fim atragatoare, sexy, de neuitat.
De-a lungul timpului, am incercat multe astfel de rujuri. Prea putine m-au multimit, iar dintre toate, unul singur pe deplin.
Despre el va vorbesc astazi: Illamasqua- Encounter.

rujul rosu

Daca in privinta altor nuante de ruj nu sunt atat de pretentioasa, cand vine vorba de rujul rosu, devin o scorpie perfectionista. Asta pentru ca este menit sa atraga atentia si imi doresc ca buzele mele rosii sa fie perfecte. 
Imi doresc sa fie cremos si sa se aplice usor, dar in acelasi timp sa ramana la locul lui fara sa migreze, sau sa se "scurga" pe alaturi. Sa fie rezistent, astfel inca sa nu fiu nevoita sa-l reaplic din ora in ora, sau sa ma trezesc ca mi-a ramas doar un contur rosu pe buze. Sa nu usuce buzele, caci atunci sunt nevoita sa aplic balsam peste si se duce naiba toata stradania mea. 

illamasqua encounter


Encounter de la Illamasqua indeplineste perfect toate criteriile de mai sus, de aceea este rujul meu preferat!
Nuanta este un rosu aprins cu subton portocaliu, mat, care mie imi sade tare bine (asa mi s-a spus cel putin). Faptul ca este mat m-a incantat inca de la inceput, imi doream de mult timp un astfel de ruj. Asta nu inseamna ca un rosu stralucitor nu-i frumos, in final tine de preferintele fiecareia. 
Il am de aproape 1 an si l-am folosit de fiecare data cand am avut ocazia. Daca ati vazut vreo poza in care purtam ruj rosu, acesta era. Asa cum am mai spus, indeplineste toate criteriile (cremos, usor de aplicat, rezistent, hidratant). 
Dupa o noapte intreaga de mancat, baut, fumat, rujul meu pare neatins!

ruj rosu

Cand am dat comanda, nu eram convinsa 100% asupra lui, dar acum ma bucur nespus ca l-am luat! L-am prins la reducere cu doar 5 lire. Cu siguranta nu va ramane singurul ruj Illamasqua din colectia mea! 
Le recomand cu caldura, sunt intr-adevar exceptionale!
Asadar, daca sunteti in cautarea unui ruj miraculos, intr-o nuanta superba (indiferent care este aceea) de care sa va indragostiti iremediabil, va recomand sa urmariti site-ul Illamasqua (sigur vor avea reduceri de Sarbatori). 
In prezent puteti cumpara oricare 2 nuante cu 30 lire. Va garantez ca merita!

Am purtat Encounter si in postarea Gheisa Style aici.


Si la concursul Takko, aici.

Si aici.

Si in multe, multe alte ocazii!
Ati incercat vreun ruj Illamasqua? Sunteti de acord cu mine?

7 comentarii:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter