Preferatele lunii noiembrie 2013

Hop si eu cu preferatele lunii noiembrie. Cam tarziu, dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Stau cam prost cu timpul liber in perioada asta, dar ma stradui sa-mi gasesc timp pentru postari si poze. 
N-am multe produse preferate pentru luna trecuta si asta tot din cauza timpului. Insa toate cele de mai jos le-am folosit zi de zi cu mare drag!

La capitolul machiaj m-am bucurat in fiecare zi de:
Estee Lauder- Double Wear: trebuie sa specific ca este formula veche, cea noua nu-i buna de nimic. Nu inteleg de ce au schimbat/stricat un produs excelent, am vorbit despre diferentele dintre cele 2 formule aici.
Concealer-ul de la Maybelline- este unul dintre cele mai bune concealere din cate am incercat. Acopera excelent, nu se strange in riduri, rezista intreaga zi. L-am folosit atat de des incat aproape l-am terminat:(.
Inglot- am folosit zilnic atat fardurile cat si blush-urile din trusa de mai jos. Imi plac tare, tare mult si le recomand! Mai ales acum, cand Inglot a deschis magazin si la noi in Mall Baneasa:).

inglot

Cel mai folosit ruj a fost Hot Gossip de la MAC. Face parte din gama cremesheen, este foarte hidratant, cremos, pigmentat si rezistent. Nuanta este un mov deschis (poza nu-i cea mai buna), perfect pentru iarna.

ruj hot gossip

La capitolul ingrijire se remarca:
Guinot- Hydrazone: am vorbit despre ea si aici. O iubesc in continuare (poate chiar mai mult decat la inceput) si-mi bucura tenul in fiecare seara. In perioada iernii am nevoie de mai multa hidratare, iar Hydrazone exceleaza la acest capitol.
Bioderma- Photoderm Max SPF 50+ : O aplic cu mare placere in fiecare dimineata. Este excelenta! Ma bucur ca am optat pentru ea, mai ales acum, cand am inceput epilarea definitiva cu IPL pe fata si am nevoie de protectie solara UVA si UVB optima.

crema bioderma

Ultimul, dar nu cel din urma: Samponul uscat Lush- No Drought. Imi este de mare ajutor intre spalari, imi lasa parul curat si frumos mirositor. Review aici.

sampon lush

 Acestea au fost preferatele lunii noiembrie! Putine dar foarte bune! Le recomand cu drag pe toate! 
Daca le-ati incercat, astept parerile voastre!

12 comentarii:

  1. ma bucur ca iti place concealerul! si mersi mult pentru lush! te pupp

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine rujuletul :D Si sa stii ca nu e tarziu pentru favorite, don't worry! ;)
    M-am bucurat sa le vad!

    RăspundețiȘtergere
  3. Numai goodies!
    Vreau si eu sa-mi iau si eu ceva de la Inglot ca nu se mai poate!
    De fapt am un concealer de la ei, dar vreau farduri sau rujuri :))
    O sa le fac o vizita curand cred :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fardurile sunt misto, dar blush-urile sunt dementiale:D. E musai sa le incerci! Pup!

      Ștergere
  4. Sunt tare faine fardurile Inglot, eu nu am nimic de la ei..inca. :D
    Si rujul imi place.
    Sa le folosesti cu placere in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Trebuie sa incerci fardurile si blush-urile lor! Sunt minunate si la jumatate de pret fata de mac:).

      Ștergere
  5. Frumoasa trusa de la Inglot, imi place culoarea fardurilor :) interesant samponul Lush, trebuie incercat dar are rezultate frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place trusa! Neaparat sa incerci samponul Lush!!

      Ștergere
  6. Ce bine arata fardurile, vreau si euuu :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita sa-ti faci o trusa d-asta Inglot!! Preturile sunt chiar ok:).

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter