Vinylux - Lac de unghii saptamanal

Doamnelor, cu toatele ne dorim sa avem unghiile vesnic frumoase, ingrijite, dar mai ales colorate, nu-i asa? Mie mi-ar placea sa-mi fac manichiura zilnic si sa ma bucur in fiecare dimineata de o noua culoare. Din pacate asa ceva nu este posibil. Suntem persoane active, cu job-uri, obligatii si familii, iar manichiura zilnica este doar un vis frumos. Multe dintre noi plecam de acasa in zorii zilei si revenim seara tarziu, istovite dupa o zi de munca. Cand sa mai gasesti timp si pentru pictatul unghiilor?
Norocul nostru este ca industria de beauty evolueaza rapid si iata ca acum, ne ofera numeroase posibilitati pentru a avea unghii superbe timp indelungat. Iar solutia pentru noi, femeile active cu unghii naturale, este o oja care sa ne asigure o manichiura perfecta timp de o saptamana.


CND (Creative Nail Design) a lansat VINYLUX , o oja care ofera unghiilor o saptamana de perfectiune si culoare. Expunerea la lumina naturala fixeaza lacul iar tehnologia PROLIGHT creeaza o aderenta de lunga durata.
In timp ce lacurile obisnuite devin fragile si se deterioreaza in timp, VINYLUX se usuca natural si ofera un finish perfect, intarind unghia si prevenind ciobirea lacului.
Este destinat persoanelor cu unghii naturale, care isi doresc sa poarte o culoare indrazneata, necostisitoare, care sa dureze 7 zile si pe care sa o poate indeparta acasa, cu acetona simpla.

noile oje rezistente

DURABIL
Iti ofera o saptamana de rezistenta, fara ciobire.
REZISTENT
Top Coat pentru o manichiura rezistenta. Lacul se usuca la expuenerea la lumina naturala.
EFICIENT
Se aplica si se indeparteaza foarte usor, exact ca un lac de unghii normal.
DISTRACTIV
O paleta completa de culori (62 de nuante) din care putem alege pentru a completa stilul, starea si personalitatea fiecareia.

importator topline

Am testat noul lac VINYLUX si trebuie sa recunosc ca m-a impresionat. Chiar face ceea ce promite si tin sa va dovedesc asa cu poza de mai jos: manichiura are 5 zile si dupa cum se vede, inca rezista, rezista:). Nuanta pe care am ales-o se numeste Pretty Poison.

oja rezistenta

CND VINYLUX

VINYLUX este adus de Topline Romania si il puteti cumpara de la sediul lor sau saloanele partenere.

18 comentarii:

  1. Interesant produs. E foarte util, mai ales pentru perioadele aglomerate cand n-am timp sa respir, dar sa-mi schimb oja la fiecare 2-3 zile. P.S: superbe inelele ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact cum ai zis, chiar e foarte utila oja asta:). Inelele sunt de la H and M:).

      Ștergere
  2. Nu aveau Vinylux la Top Line vineri :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiind nou aparut, cred ca d-aia inca nu-l aveau. Acum sigur il gasesti;).

      Ștergere
  3. Nu e culoare care sa faca parte din zona mea de confort, dar cred ca va fi pentru ca imi place foarte mult cum arata, este eleganta si frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place! Uneori e bine sa iesi din zona de comfort....iti da mai multa incredere;).

      Ștergere
  4. Imi aduci aminte de patania mea cu o oja Oriflame, am pastrat-o pe unghii vreo 12 zile si inca arata decent. Dupa mi-a cam ingalbenit unghiile si de atunci m-am invatat minte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu as fi ales fix aceeasi nuanta, love me some green :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe mine majoritatea ojelor ma tin o saptamana :))

    RăspundețiȘtergere
  7. superba oja:)
    te astept la mine pe blog la un mic concurs :) http://kendra4926.wordpress.com/2013/12/06/concurs/

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter