O ceasca de ceai cu diamante, va rog!

Si nu, nu ma refer la vreun nou soi de ceai cu gust scump si exclusivist, obtinut din diamante (desi nu suna deloc rau), ma refer la micul dejun servit in urma cu o saptamana alaturi de dragile mele Anne si Stella
Scriu despre el pentru ca n-a fost un mic dejun tocmai obisnuit. Am fost rasfatate mai ceva ca niste printese, servite cu unul dintre delicioasele ceaiuri bio Terre d'Oc in timp ce probam diamante Rosenberg&Associates.


Intalnirea a avut loc la Aristocats Bistro, o ceainarie eleganta cu aer boem, al carei prag l-am trecut pentru prima oara in acea zi. Mi-a placut atat de mult locatia si ma voi intoarce sigur cu prima ocazie, sa savurez un ceai si cateva briose preparare in bucataria proprie, dupa retete proprii.


Nu stiu daca intr-adevar diamantele sunt cele mai bune prietene ale unei femei, insa stiu sigur ca-s extrem de frumoase si n-am sa incetez niciodata sa-mi doresc o astfel de "prietena".
Le-am probabat si admirat intreaga dimineata. Mai jos gasiti cateva poze cu superbele piese stralucitoare:





Mi-as dori in fiecare dimineata un asa mic dejun, alaturi de prietene, un ceai de iasomie Terre d'Oc (preferatul meu) si bijuterii exclusiviste! 
Sunt curioasa daca va plac pozele si ce parere aveti despre diamante?

16 comentarii:

  1. Vai de mine.....acum m-ai dat gata ! Sigur diamantele sunt ,,prietenele,, femeilor !!! Ce frumosi cercei....ce inel minunat ! Iar fotografiile sunt superbe ! Cat despre ceai....ce sa mai zicem...stiu ca-i tare bun ! Multumim Dee`s Boudoir ...cu aceste diamante , chiar numai in fotografii....ne-ai facut ziua frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si mie mi-au placut mult cerceii.
      Cu placere! Ma bucur ca ti-au placut pozel! :*

      Ștergere
  2. Ceaiul de iasomie este si preferatul meu <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sunt pasionata de bijuterii de genul acesta. Imi plac cele vintage, dar si cele colorate, crazy.
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu spun nu nici celor vintage sau crazy, dar trebuie sa recunosc ca diamantele chiar au ceva special.Sper sa am intr-o zi o astfel de bijuterie:).

      Ștergere
  4. Cel mai tare imi plac cerceii...si puloverul tau albastru ;)! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cercii au fost si preferatii mei.
      Multumesc! Si eu sunt tare mandra de el:P.

      Ștergere
  5. Ceaiul de iasomie este si preferatul meu, iar cerceii par perfecti pentru ce imi doresc eu la anul :D Pupici, scumpa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragut, frumoasa ambianta pentru a proba bijuterii ;)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter