Romantic look

Pentru ca weekend-ul a fost extrem de generos in grade celsius, am scos din sifonier rochitele de vara, dupa care am tanjit mai bine de jumatate de an. 
N-am stat in casa deloc! Pai cum era sa ratez asa zile frumoase stand intre patru pereti? Am fost mai ceva ca Speedy Gonzales, intr-un du-te-vino continuu dar m-am bucurat de caldura, de soare si de oameni dragi.
Duminica am facut o vizita la Rouge Nail Bar, caci nu-i asa, primavara trebuie sarbatorita cu o manichiura vesela in ton cu vremea de afara.
Asa cum v-am spus, am scos rochia vaporoasa (pe care v-am prezentat-o aici) la plimbare. Pentru ca are bretele, am purtat pe deasupra noua geaca Bomber verde, pe care am cumparat-o de la Margot Vintage. Palaria din dotoare (stiti deja ca am o slabiciune pentru palarii) si botinele crem, vechi de vreo 2 ani, dar atat de admirate de toata lumea.

De la Margot Vintage comand de mai bine de 1 an si mereu am fost extrem de multumita. Da, obisnuiesc sa cutreier blogurile online si sa-mi comand hainute de acolo. Pe langa faptul ca sunt foarte ieftine, majoritatea sunt unicat, lucru ce ma incanta extrem de mult.
Nu, nu toate blogurile au produse excelente, care merita cumparate si nu tot timpul vei gasi ceva pe gustul tau. Dar daca ai gasit ceva frumos care ti-a atras atentia odata, merita sa urmaresti acel blog! Cu siguranta in timp va aparea si al 2-lea si al 3-lea produs pe placul tau! Aveti incredere, stiu despre ce vorbesc!
Concluzia este una singura, pe blogurile vintage gasesti adevarate comori, nu-ti trebuie decat internet si putina rabdare! 
Geaca cu pricina este din piele intoarsa foarte fina, captusita, in stare excelenta. A costat 130 lei (sper ca-mi amintesc bine), iar eu sunt de parere ca am facut o adevarata afacere.

Daca va intereseaza acest subiect, va pot introduce in lumea vintage cu cateva sugestii si recomandari, cand voi mai posta articole cumparate de pe bloguri.

 Rochie, palarie, geanta- Asos
Geaca Bomber- Margot Vintage
Botine- Stradivarius






Despre lantisoare...intr-un articol viitor!

Foto credit: Magda Gheorghe

29 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa tinuta ! Trebuie sa recunoastem ca hainele vintage sunt de calitate, unicat si la mare cautare !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama ce imi place gecuta! Si culoarea si tot! Si iti sta super cu ea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult tinuta, iar culoarea hainei e superba :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Arati minunat, atitudinea e fantastica - am remarcat asta la fiecare ootd al tau!
    Remarcabila nuanta jachetei, imi place mult intregul look!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Deci ma pot lauda ca stiu sa pozez:P.

      Ștergere
  5. Aaaaah, haina aia frumoasă, loooove it! <3 Tu arăți senzațional, puuup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea,esti minunata! Nu doar pentru felul in care arati,dar ca OM,pe de-a intregul!Multumiri deosebite! Mereu o placere,revederea cu tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Marga! Atat pentru cuvintele frumoase cat si pentru hainutele exceptionale! :*

      Ștergere
    2. Te pup,Andreea! Jos palaria in fata ta! :)

      Ștergere
  7. Imi inspira relax si plimbare tinuta asta, iar rochia <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow! Imi place intrega tinuta, dar botinele, palaria si geaca sunt preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti vine nemaipomenit, lantisoarele sunt super

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Stai pe aproape, o sa dezvalui de unde le-am luat:P.

      Ștergere
  10. Foarte feminina si frumoasa rochita, iti vine atat de bine <3
    Imi plac mult si lantisoarele, abia astept sa spui de ele :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu știu dacă am mai lăsat comentariu când am văzut prima oară outfitul, dar îți mai spun o dată: rochia de la Asos e wow! Îmi place foarte mult și jacheta bomber, piesele vintage sunt adesea adevărate comori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca-ti place si ma bucur tare ca avem aceleasi gusturi:).
      Asa e, am o gramada de astfel de comori luate de pe bloguri!

      Ștergere
  12. E superbă rochia! Foarte faină ținuta! :)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter