Noua colectie C&A pentru vara lui 2014

Ieri am descoperit un loc extrem de interesant si inedit situat in inima Bucurestiului, unde cu siguranta ma voi intoarce cu multa placere. Acest loc se numeste Acuarela Bistro. O locatie tinereasca si haioasa, care emana un aer cool si te intampina cu un meniu original. Va spun cu mana pe inima ca mi-au servit cea mai buna limonada! Era d-aia cu soc!
N-am trecut pragul Acuarelei din coincidenta, ci pentru ca aici a avut loc Summer Fashion Festival By C&A.

Acest eveniment a fost un preview pentru noua colectie de vara, semnata evident C&A
M-am rupt de nebunia cotidiana pentru cateva ore si m-am lasat purtata intr-o vacanta imaginara, printre palmieri si costume de baie cu imprimeu tribal. Toate-mi defilau in minte pe ritmuri de jazz. Pentru o secunda parca am simtit briza marii cu valuri inspumate si razele soarelui ce-mi mangaiau fata. Ohhh, colectia asta m-a fermecat de-a dreptul!

Si pentru a va convinge cat este de speciala (colectia) va dezvalui ca emana tinerete, inspira aventura si incredere, ne surprinde cu imprimeuri grafice si folclorice. Am remarcat tinutele cu influente gipsy, rochiile maxi si jachetele din denim.
Intreaga colectie va fi disponibila in magazine incepand de maine, 1 mai.

colectia de vara 2014

noile costume de baie

noua colectie c&a

palarii pentru vara

boho style

Dresscode-ul evenimentului a fost Bohemian Style, asa ca m-am conformat cu destula usurinta caci ador si adopt acest stil de ceva timp incoace.

eveniment c&a

 "Vinovat" pentru minunatul eveniment, nimeni altul decat Emanuel Iuhas!

lansare colectie

 Impreuna cu Anne (sus) si Aleka ( poza de jos).

blogger de fashion

Si cu draga mea Pepa.
outfit de zi

Foto credit: Magdalena Gheorghe

18 comentarii:

  1. Minunate costume de baie. Abia astept sa vad colectia ! Te pup Dee`s Boudoir !

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa vad colectia in magazine, ma tenteaza sandalele :)
    Foarte draguta tinuta ta, imi place ca ai respectat dress-cod-ul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sandalele sunt superbe!
      Pai trebuie sa ma conformez! :D

      Ștergere
  3. C&A au haine dragute si la preturi rezonabile. Imi place de ei si recunosc ca le vizitez destul de des standul de accesorii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumosi sunt pantalonii de pe primul manechin!

    RăspundețiȘtergere
  5. Toate arata bine. Nu am mai intrat intr-un C&A de o groaza de timp. Desi e primul cand intru in Afi, o iau la dreapta spre H&M. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am mai intrat intr-un C&A de cel putin trei ani de zile :))
    Esti superba, doamna! Pups

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa noua colectie, chiar inspira a tinerete din ce vad in pozele tale :) Ai avut un outfit frumos :)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter