Bratara Pandora- bijuteria care-ti spune povestea

pandora-colectia-2014

Am descoperit bratarile Pandora in urma cu 3 sau 4 ani, in timp ce urmaream pe Youtube filmulete de beauty si fashion. Toate, dar absolut toate Youtube Guru's purtau si laudau baratile Pandora. Mi-au trezit curiozitatea si am inceput sa urmaresc clipulete special destinate acestor tipuri de bratari. Va spun sincer, m-au cucerit instant!
Am aflat ca Pandora a fost infiintata in 1982, are sediul la Copenhaga (Danemarca) si este cunoscuta in toata lumea pentru bijuteriile sale de inalta calitate, finisate manual, disponibile la preturi accesibile.
Ideea este geniala: o bratara simpla, eleganta, pe care adaugi talismanele preferate (colectia este extrem de variata, ai de unde alege) si pe care o personalizezi asa cum vrei, transformand-o intr-o bijuterie unicat. Te poti rasfata singura cu cate un nou talisman (charm) ori de cat ori ai chef sau il poti adauga doar la evenimente importante, acel charm capatand astfel o insemnatatea aparte.

M-am bucurat tare mult cand am aflat ca bratarile Pandora se gasesc si la noi!  Am inceput sa-mi doresc cu ardoare o Pandora a mea pe care sa o impodobesc cu cate un nou charm la fiecare eveniment important din viata mea. O Pandora care sa-mi spuna povestea si sa-mi fie martora la cele mai intense si importante trairi.
Si cum sa nu-ti doresti o Pandora doar a ta, cand toate lumea le iubeste? Pana  si vedetele de la Hollywood adora Pandora! De exemplu, Alicia Keys, care poarta bratari Pandora Essence collection in noul videoclip "It's on again".
Cantareata apare in videoclip purtand bratari si talismane Pandora, care reflecta o minunata varietate de valori personale precum: Compasiune, Putere, Pace, Intelepciune si Prosperitate.
Videoclipul a fost lansat o data cu premiera mondiala a filmului "The amazing Spider-Man 2", fiind si coloana sonora a acestuia.
Pandora nu-i doar o bratara fashion, este un jurnal ascuns intr-o bijuterie fermecatoare si feminina. Nu-i asa ca acum si voi visati la o Pandora proprie?

17 comentarii:

  1. Nu o sa te mai dezlipesti de ea! Eu o port zi de zi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De asta sunt sigura!
      Sa o porti in continuare cu placere! :*

      Ștergere
  2. Atat de tare mi-a placut ceea ce ai scris ( lucruri pe care nu le stiam !)...incat acum, imi doresc si eu o bratara Pandora ! Multumesc mult pt informatii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut! Sper sa ai cat mai curand o Pandora doar a ta! :*

      Ștergere
  3. Un jurnal ascuns intr-o bijuterie - ce frumos suna!
    Imi doresc una de cand au aparut la noi dar niciodata nu am spus :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sunt sigura ca te vei putea lauda cu o Pandora cat mai curand! Pupici!

      Ștergere
  4. Da,stiu,si eu suspin de fiecare data cand trec pe langa magazinul Pandora!Dar anul asta voi avea si eu una,cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti urez de pe acum, sa o porti cu multa placere si sa te bucuri de ea! :*

      Ștergere
  5. Si eu imi doresc una. Sunt minunate. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoase sunt!!!
    http://zambetdeinger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoase sunt...Parca ma tenteaza si pe mine una :D Doar sa o port langa ceas.

    Te pup

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Langa ceas vine cel mai bine! Sper sa te bucuri de a ta Pandora cat mai curand! :*

      Ștergere
  8. Imi plac mult bijuteriile lor dar niciodata nu m-am gandit la ele in felul asta. Acum chiar ca-mi doresc si eu una.

    RăspundețiȘtergere
  9. de cand ma uit la ele...mult nu mai este si o sa imi cumpar una, la care sa adaug cate un talisman,cand si cand! Sunt deosebite si eu una imi doresc tare tare mult o bratara Pandora!

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter