Noutati Gliss, pentru par puternic si stralucitor!

Stiati ca si parul imbatraneste odata cu noi? Obisnuim sa acordam o atentie speciala pielii, fericind-o cu fel de fel de produse special destinate, ne dorim ten vesnic neted, dar uitam complet ca si parul ne poate trada varsta. 
Odata cu trecerea anilor si el sufera modificari importante! Isi pierde volumul, supletea, se deterioreaza si subtiaza, devine fragil si casant. 
Schwarzkopf stie asta, de aceea lanseaza noua gama Gliss Hyaluron + Hair Filler, tratament reparator care regenereaza complet parul si-l face mai puternic.

gliss-hair-repair-hyaluron

Noua gama a fost inspirata din tratamentele dermale de reintinerire de tip filler. 
Gliss Hyaluron + Hair Filler are la baza micro-cheratina si derivati din acizi hialuronici. Formula patrunde in celulele parului, reumple din interior structura fibrei capilare imbatranite si o fortifica. Astfel, Gliss ne promite regenerare intensa, suplete si volum

Noua gama se gaseste in magazine inceput cu luna aceasta si este formata din sampon (12,49 lei), balsam (12,49 lei) si balsam-spray fara clatire (14,29 lei).

Astazi am inceput sa testez balsamul-spray fara clatire si vor reveni cu review.
Ati incercat pana acum vreun produs Gliss? V-a placut? Ce ziceti de noua gama?

2 comentarii:

  1. Nu le-am încercat produsele pana acum, dar trebuie sa recunosc ca recipientele mi-au atras mereu atentia :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe vremuri am incercat un leave-in si mi-a placut foarte mult. Acum un an am incercat ceva de la ei si nu am vazut nici un efect. Poate nu era ce aveam eu nevoie, trebuie sa caut ceva ce mi se potriveste.

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter