Fratelli Espresso Bar- sau unde iesim in cursul saptamanii!

Un bun prieten m-a invitat in urma cu ceva timp sa bem o cafea la Fratelli Espresso Bar. Am refuzat politicos, pretextand ca sunt extrem de ocupata. Am mintit! Adevaratul motiv pentru care-l refuzasem era ca nu vedeam rostul unei cafele, intr-un club, mai ales pe timp de zi. N-a trecut mult timp pana a venit o a 2-a propunere de cafea, fix in aceeasi locatie, doar compania era diferita. De-a dreptul intrigata si curioasa in acelasi timp, de data asta am acceptat.

De cum am pasit in locatie mi-am dat seama de confuzia imensa pe care o facusem. Fratelli Espresso Bar este total diferit de faimosul club Fratelli. Este de fapt o cafenea micuta cu aer boem, cochet amenajata, situata langa Ateneului Roman. Este un loc linistit unde pe timpul zilei poti savura o cafea buna in timp ca rasfoiesti una dintre cartile din biblioteca de lemn. Un loc ascuns unde te poti refugia atunci cand doresti sa te rupi de lume. 
M-am simtit atat de bine si in largul meu acolo (aproape ca-n propria sufragerie) ca nu m-am dat plecata decat dupa 6 ore. Iar de atunci, revin constant, de fiecare data cand vreau sa ma destind, sa beau un cappuccino savuros sau sa-mi scriu in liniste articolele. Acolo am garantia ca nu voi intalni niciodata vreo pipita tunata ce-si cauta dragostea prin portofelele altora si cu siguranta nici vreun crai de Dorobanti ”americanizat” pana in varful firelor de par atent gelate. Fratelli Espresso Bar este frecventat de oameni normali, frumosi, cu bun simt, al caror neuron inca functioneaza la cote maxime.

M-am interesat mai bine despre locatie, concept si evenimentele care au loc si mi-a placut atat de mult incat am decis ca informatia merita transmisa mai departe.
Fratelli Espresso Bar gazduieste de aproape 2 ani proiectul GensDuBien, care este o intiativa culturala independenta nascuta dintr-o singura si mare nevoie: de a aduce laolalta oameni de aceeasi natura, care apreciaza si promoveaza cultura, bunul gust si valoarea autentica. In cei 2 ani de activitate au fost organizate peste 100 de seri dedicate unor personalitati din domeniul cultural, artisti consacrati sau aflati in plina ascensiune, printre care: Nae Caranfil, Dan Byron, Mihai Dobre (Suie Paparude), Irina Margareta Nistor, Dan Perjovki si multi altii.

fratelli-espresso-bar

In noul sezon, programul include 4 evenimente pe saptamana, de marti pana vineri, cu tematici variate, de la performance-uri, expozitii, serile Aperitivo sau petreceri de muzica electronica.
GensDuBien nu-i doar un grup de oameni care ies in oras sa socializeze. Pe parcurul celor 2 ani au existat si intiative caritabile sau cu impact social.

Asa cum am spus si mai sus, a devenit locul meu de suflet, un loc altfel, asa cum sigur nu mai gasesti in Bucurestiul zilelor noastre.

gensdubien

cafenea-bucuresti



recomand-fratelli-espresso-bar


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter