Bio-Oil: un singur produs, multiple intrebuintari!

Un nou produs revolutionar si-a facut aparitia pe piata cosmeticelor din Romania si el se numeste Bio-Oil. Acest produs reprezinta amestecul ideal de uleiuri naturale din plante si vitamine, ce poate fi folosit cu succes pentru ameliorarea si tratarea cicatricilor, vergeturilor, nuanta neuniforma a tenului, piele deshidratata sau imbatranita. 

ulei-vergeturi-cicatrici

Bio-Oil contine:
-Ulei de galbenele- reduce inflamatia si combate infectiile minore ale pielii
-Ulei de lavanda- hidratant, antiseptic natural
-Ulei de rozmarin- proprietati calmante, antiseptic
-Ulei de musetel- antiinfalmator
-PurCellin Oil- ingredient revolutionar, creeaza mediul perfect pentru conservarea proprietatilor ingredientelor
-Vitamina A- ajuta la formarea de colagen si la reinnoirea pielii
-Vitamina E- antioxidant

Bio-Oil este produsul cel mai recomandat pentru vindecarea cicatricilor si vergeturilor de catre medicii si farmacistii din Marea Britanie, Australia si Africa de Sud!
Este un ulei uscat, se absoarbe rapid fara sa lase urme. Nu este un produs iritant, poate fi folosit cu incredere pe pielea sensibila sau predispusa la acnee. De asemenea, poate fi folosit fara nicio problema pe toata perioada sarcinii si a alaptarii. Bio-Oil nu este testat pe animale!

Pentru a obtine cele mai bune rezultate este recomandat sa fie aplicat de 2 ori pe zi, pe piele curata, timp de minimum 3 luni.

Are un parfum subtil, floral, din acest motiv eu prefer sa-l folosesc in apa de baie, 1-2 ori pe saptamana, sau de fiecare data cand timpul imi permite sa ma lafai in cada. Torn putin ulei si am parte si de o baie parfumata si de o piele hidratata in acelasi timp. La final nu ma clatesc, doar tapotez corpul usor cu un prosop. Merge aplicat si direct pe piele (asa cum este recomandat), e nevoie de putin produs pentru intreg corpul si se absoarbe rapid. L-am incercat si asa, insa nu de suficiente ori incat sa pot spune ca am vazut vreo diferenta la capitolul vergeturi. Nu inca, cel putin. 

Sticla are 60 ml. Se gaseste in farmacii la pretul de 53 lei.
Merita incercat!


2 comentarii:

  1. Compozitia prmoveaza cu siguranta produsul. Il voi incerca eu pe vergeturi! Multumesc pentru articol.

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte misto produsul! Mie imi place sa il folosesc pe piele cu toate ca nu ajuta la estomparea vergeturilor (cel putin in cazul meu)! Te pup...P.S. Te-am nominalizat pentru 'The very inspiring blogger award'!

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter