cadouri pretioase cu cristale swarovski

Sarbatorile ne bat la usa si cu totii am intrat in febra alegerii cadoului perfect pentru persoanele dragi noua. In cazul meu, nu-i niciun secret ca cea mai draga persoana din viata mea este mama si este lesne de inteles ca-mi doresc sa o fericesc cu cel mai frumos dar posibil. Mi-am propus sa ii aleg un cadou original, unicat, asa cum nu i-am mai facut pana acum. Imi doresc ca atunci cand va deschide cutia frumos ambalata, ochii sa-i lacrimeze de bucurie.  Planul meu suna bine, nu-i asa?

Provacarea a venit in momentul in care am realizat ca e destul de greu sa surprinzi o femeie pretentioasa, careia nu-i lipseste nimic. Zile intregi mi-am batut capul cu privire la ce cadou sa-i aleg, iar in final m-am decis ca o bijuterie reprezinta alegerea ideala. Am stat ore in sir cautand pe internet tot felul de bijuterii cadou pentru femei, poate, poate gasesc ceva atat de minunat si special incat sa o las fara cuvinte. In final, am gasit ceea ce cautam pe site-ul Carla Brillanti(<-link)!  

Carla Brillanti este un brand de bijuterii lucrate cu cristale Swarovski, existent pe piata inca din 2002, ce propune piese elegante, rafinate, cu design unicat. Probabil suna a cliseu, dar chiar nu exista cadou mai potrivit pentru o femeie decat o bijuterie speciala, frumoasa si valoroasa.

cercei-cristale-swarovski

Dupa ce am rasfoit intreg site-ul, m-am oprit cu privirea asupra catorva seturi de bijuterii (<-link) realizate cu cristale Swarovski, care cred eu, i se potrivesc de minune. Mi-a fost greu sa aleg, toate-s frumoase, stalucitoare si atractive. Ce-mi place cel mai mult la brand-ul Carla Brillanti este ca modelele de bijuterii sunt variate, pentru toate gusturile si personalitatile. 
De exemplu, as alege setul Marla (<-link) pentru o domnisoara cocheta si vesela, in timp ce setul Destiny(<-link) mi se pare potrivit pentru o doamna eleganta si stilata. Cerceii Xena(<-link) ar da pe spate orice fashionista veritabila, iar setul Sarah(<-link) reprezinta alegerea ideala pentru femeia ce adopa un stil minimalist si prefera bijuteriile fine.

colier-cristale-swarovski

Si pentru ca nu vreau sa va tin in suspans, va dezvalui ca mamei i-am ales setul Valery (<-link) ce contine cercei, colier si bratara. Este lucrat manual cu cristale Swarovski autentice, are un design ce denota multa migala, iar nuanta Golden Shadow ii da o eleganta aparte. I se potriveste ca o manusa si sunt sigura ca acesta este cadoul perfect care o va incanta peste masura si o va face extrem de fericita de fiecare data cand il va purta.

cadou-craciun-cristale-swarovski

Un lucru important de specificat mi se pare faptul ca la orice comanda pe site primesti gratuit saculetul sau cutia cadou in care vine ambalat produsul. De asemenea, Carla Brillanti este Branding Partner  SWAROVSKI® si toate bijuteriile au certificat de autenticitate si garantie 2 ani. Pentru a fi la curent cu toate colectiile si noutatile, ii puteti urmari si pe Facebook, aici.
Sunt curioasa cum vi se par bijuteriile Carla Brillanti si ce parere aveti despre setul ales pentru mama?

Un comentariu:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter