Rutina mea zilnica de ingrijire a tenului

M-am decis sa va prezint rutina mea zlinica si evident produsele care ma ajuta in drumul meu spre obtinerea unui ten perfect (doar spre asta tindem toate nu?).Veti observa ca este compusa in majoritate din produse Paula's Choice (stiti cat le iubesc,ca doar d-asta m-am facut partener).
Sa purcedem la treaba:

Dimineata:
 Lucrurile sunt foarte simple, aceeasi rutina cu aceleasi produse in fiecare dimineata:).

- Imi spal tenul cu Clear Normalizing Cleanser (potrivit oricarui tip de ten ,cu precadere celui acneic). 
- Dupa ce tenul este perfect curat si uscat aplic exfoliantul Clear Targeted Blemish Relief Toner ( sunt deja la al 2-lea tub. Singurul incercat si nici nu-mi doresc sa-l schimb caci am rezultate foarte bune cu el, review aici). Astept 10 minute sa se absoarba bine in piele.
- Apoi aplic crema cu SPF. Pana ieri am folosit Non-Greasy SPF 15 (nu era in stoc cea cu spf 45 si daca tot am dat banii a trebuit sa o folosesc:P), am fost multumita de ea insa SPF-ul mic m-a determinat sa nu o cumpar iar. De astazi folosesc Resist Hand Cream SPF 30 ( cred ca majoritatea o folosesc de cand a prezentat-o Corina in rutina ei)...nu pot spune nimic despre ea momentan, revin cu un review.
Dupa aplicarea cremei astept 15 de minute (mai fumez o tigare:P) si incep partea de make-up:).

Seara:
Eiiii,aici e cu totul alta mancare de peste!:)) Rutina pentru seara difera in functie de aspectul tenului si problemele cu care se confrunta in perioada respectiva.

- In primul rand imi demachez tenul cu Bioderma Sensibio.
- Apoi il spal cu Clear Normalizing Cleanser (acelasi ca si dimineata).
- dupa ce tenul este perfect uscat aplic Resist Advanced Replenishing Toner Skin Remodeling Complex. Astept 5 minute.
- Urmatorul pas, aplic Retin-A 2 seri la rand, 8% AHA Gel a treia seara...si tot asa. ( ca sa fiu mai clara,8% AHA il aplic de 2 ori pe saptamana, restul serilor Retin-A) Astept 10-15 minute in cazul amandorura.
- Apoi aplic Skin Recovery Hydrating Treatment Mask. Review aici.
- Daca mi-au aparut cosuri, renunt la Retin-A si AHA, si in locul lor aplic Brevoxyl strict pe pustule, astept 15 minute si inchei cu Skin Recovery Treatment Mask.

Nu e chiar asa de complicat nu?:). Aceasta este rutina mea de mai bine de jumatate de an si sunt multumita de rezultatele obtinute. Totusi pentru ca iarna bate la usa, voi mai schimba ceva pe ici, pe colo si foarte curand voi mai introduce un produs:), Promit sa revin cu rutina updatata la momentul respectiv!
V-am pupat!

11 comentarii:

  1. Imi plac toate produsele pe care le folosesti. Abia astept sa introduc si eu in rutina zilnica AHA-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Retin A nu il folosesti pt tratarea cosurilor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noup. Brevoxyl trateaza cosurile, Retin-A ajuta la vindecarea semnelor ramase in urma cosurilor. Cu alte cuvinte, ajuta celulele sa se "nasca" sanatoase;)

      Ștergere
  3. De cand am citit review-ul la Clear Targeted Blemish Relief Toner visez la el . Cu ocazia asta , pe cand o noua comanda Paula's choice?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo trebuie sa-l incerci:D. Pe 10 decembrie voi plasa urmatoarea comanda, pe 1 decembrie incep sa strang comenzile:)

      Ștergere
  4. Suna foarte bine rutina ta! Eu am incercat BHA dimineata si AHA seara, din pacate tenul meu n-a suportat combinatia. Un singur exfoliant pe zi imi prieste de minune, asa ca le aplic separat. Un Differin mi-as dori tare mult, dar e un vis cam greu de indeplinit...
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offf, daaa si eu as vrea!! Si visez cu ochii deschisi la BHA 9%...

      Ștergere
  5. Foarte interesant,trebuie sa incerc si eu cateva produse de la Paula's Choice!-sa mi fac listuta

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna mai exact cum folosesti tu Retin a?Te dai cu el pe toata fata, sau numai pe semnele de la acnee?
    Daca folosesti un retinol poti folosii si un acid?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Folosesc retin-a doar pe semne, in strat subtire. Poti folosi si acid insa nu in acelasi timp. Adica te poti da cu bha sau aha dimineata si retin-a folosesti seara.

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter