Bunatati iherb!

Un colet mi-a facut ziua frumoasa! Si nu orice colet, ci unul iherb ajuns dupa 2 saptamani de asteptare. Cum majoritatea comenzilor iherb mi-au ajuns pana acum in maxim 10 zile, incepusem sa ma ingrijorez in privinta acestuia. Dar a ajuns cu bine si acum rasuflu usurata:D.
Sunt multe produse pe care doresc sa le achizitionez de pe acest site si de fiecare data cand dau comanda mi-e greu sa ma decid intre ele:)). Cum (din pacate) nu sunt milionara,le iau si eu usor,pe rand, in functie de necesitati. Sa va prezint ce mi-am ales de data asta:

1. Inca 2 pensule Real Techinques!! M-am indragostit de aceste pensule, sunt cu adevarat minunate,de o calitate exceptionala la un pret accesibil. Cum sa nu le vrei pe toate?:P. Am deja 2 seturi RT, Core (prezentat aici ) si cel de ochi (despre care am scris aici),iar de curand am pus mana si pe Face Expert  Brush (urmeaza review).
Nu se poate sa dau o comanda si sa nu adaug in cos cate o pensula RT. De data asta am adaugat 2: Blush Brush si Shading Brush. Inca nu le-am folosit, dar sunt sigura ca sunt la fel de bune ca si surorile lor:). Revin cu review si poze;). Pret- 8,99$ respectiv 5,99$.


2. Lutein Esters - pastile pentru ochi. Port ochelari de mica si desi dioptriile mele au scazut mult in ultimii ani, se pare ca nu suficient incat sa scap de probleme. Mai am zile cand ma dor ochii, imi lacrimeaza si ma simt ametita. Se stie ca Luteina ajuta ochii si sustine vederea, de aceea am ales aceste pastile. Nu stiu ce rezultate voi avea, astazi am inceput administrarea... va tin la curent! Pret- 16,19$


3.Quick melt Melatonin - Am primit aceste pastile in varianta sample (10 la numar) la ultima comanda. Le-am incercat si atat de mult mi-au placut incat a trebuit sa-mi iau borcanu' mare:). Melatonina stim cu totii ca este produsa de corpul uman, insa o data cu inaintarea in varsta cantitatea se micsoareaza tot mai mult. Ea este raspunzatoare in principal de cantitatea si calitatea somnului (pe langa altele) si uite d-aia cu cat imbatranesti,cu atat dormi mai prost si mai putin:(. 
In ultima perioada ma vizita des o tipa, INSOMNIA care statea pe capul meu pana dimineata,nu ma lasa sa dorm si uite asa ajungeam sa dorm ziua(dar foarte putin) si noaptea sa ma uit pe pereti. Norocul meu ca am descoperit aceste pastile:D. Iau 1 cu 30 de minunte inainte de culcare, o tin sub limba pana se topeste si usor,usor somnul isi face simtita prezenta:D. Nu ma steptam sa aiba efect,mai ales in perioada asta foarte stresanta pentru mine, dar slava Domnului ca reusesc sa ma ajute sa dorm destul si bine:). Pret 6,96$


4.Cod Liver Oil- Bogat in vitaminele A si D si Omeg-3.Promite ca ajuta la intarirea oaselor,sustine sistemul imunitar si ajuta la mentinerea sanatatii ochilor,pielii si creierului. Ramane de vazut:). Pret- 4,43$


5. Lotiune pentru corp si maini Desert Essence. Are numai incrediente benefice pielii,fara miros, fara iritanti. O inaugurez in seara asta:). Pret 6,05$


Daca ati incercat unul dintre aceste produse sunt tare curioasa ce parere aveti si mai ales ce rezultate! 

21 de comentarii:

  1. ah, de cand salivez eu la pensulele RT.... <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai saliva:P, incearca sa le iei una cate una...merita investitia:D!

      Ștergere
  2. Pensulele sunt in vizorul meu de ceva timp.Sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Yummies! O comanda pe gustul meu: ceva de sanatate, ceva de mofturi... perfect! :D Sa le consumi si sa te bucuri de toate!

    RăspundețiȘtergere
  4. La cate review uri am vazut despre iherb, am un wishlist de nu se mai termina :))

    Plus ca m-am hotarat si in cateva zile dau sieu comanda :D

    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bine!! Sper sa-ti ajunga repede comanda si nu uita de reducerea pe care o primesti pt prima comanda:). Te pup!

      Ștergere
  5. Ihihih, arata super ce ti-ai comandat! Ca de obicei, tot pensulele ma atrag cel mai mult! Abia astept sa-mi completez si eu colectia! Cred ca cel mai tare ma atrage stippling brush-ul <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,da stippling brush...deja visez la ea:)). Sa le folosesti cu placere:-*

      Ștergere
  6. Astept parerea ta despre pastilele de ochi si crema de corp!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le folosesti cu placere! La mine melatonina nu a avut efecte asa bune, desi iau din reflex cate una inainte de somn. Nu am incercat acelasi brand ca acestea ale tale, dar le-as da o sansa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'mana! Nici la prietena mea nu a avut succes, nu stiu acum daca le-a mai luat si cum i se par, insa la inceput stiu sigur ca nu a avut rezultate:(. La mine a functionat de la inceput si sper sa continue sa functioneze ca tare bine mi-e:D!

      Ștergere
  8. vreauuuu si eu pensule! Acesta este un mesaj de disperare: cine ma poate ajuta cu o comanda? Nu am facut niciodata o comanda internationala si mai degraba m-as "cupla" cu cineva decat sa experimentez singura. Fetelor, daca ma puteti ajuta va las id-ul meu: handmadejeww

    RăspundețiȘtergere
  9. ce metoda de transport ai ales?si cat te-a costat?si eu sunt innebunita dupa pensulicile astea si cele de la ecotools dar nah...tot nu am reusit sa mi le iau.multu!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ales varianta cea mai ieftina, Iternational Airmail care costa 4$ la comenzi mai mari de 40$. Poate reusesti sa dai o comanda, mai ales ca acum ai reducere de 10$ la comenzile de peste 40$:). Daca vrei poti sa folosesti codul meu: UDO545...sau oricare altul,important e sa-l treci acolo inainte sa platesti:-*

      Ștergere
    2. Multumesc mult!!! :*

      Ștergere
  10. O sa ma ucideti cu atatea comenzi la iherbs :)) numai eu platesc taxe vamale... sa le folosesti cu placere,pupicei!

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter